رقابت‌های جام جهانی تیراندازی معلولین – العین امارات؛

تیم ایران به طلای رقابت های تپانچه خفیف ۵۰ متر دست یافت

۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۵۲:۴۲
کد خبر: ۶۹۱۲۵۶
در سومین روز از رقابت های جام جهانی تیراندازی العین امارات، تیم تپانچه خفیف کشورمان به یک نشان طلا دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های تپانچه خفیف ۵۰ متر امروز در دو راند برگزار شد و ساره جوانمردی، سمیرا ارم، مهدی زمانی و مجید فلاح اردشیر در رقابت های مرحله حذفی این ماده شرکت کردند و موفق شدند به مسابقات بخش دوم که فردا برگزار خواهد شد راه یابند.

در مسابقات حذفی امروز ۱۸ نفر از راند اول و ۱۶ نفر از راند دوم به رقابت های بخش دوم که فردا برگزار می شود راه یافتند و ۸ نفر برتر به فینال انفرادی رقابت های P4 صعود می کنند.

اما در بخش تیمی، تیم ایران متشکل از ساره جوانمردی، سمیرا ارم و مهدی زمانی با امتیاز نهایی ۱۶۰۵ موفق شد در جایگاه نخست قرار گرفته و مدال طلای بخش تیمی را از آن خود کند. تیم های کره و اوکراین نیز دوم و سوم شدند.

معصومه خدابخشی و زهرا غلامزاده دیگر نمایندگان کشورمان در رقابت های امروز بود ند که در مسابقات تفنگ بادی R4 به ترتیب با امتیاز ۶۲۶.۳ در جایگاه سیزدهم  و امتیاز ۶۱۶ در جایگاه  سی ام قرار گرفتند و از راه یابی به فینال بازماندند.

فردا و در چهارمین روز مسابقات، دومین مرحله از مسابقات تپانچه خفیف ۵۰ متر در بخش انفرادی برگزار خواهد شد.

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، سمیرا ارم، خدیجه رستمی، معصومه خدابخشی، رقیه شجاعی، زهرا غلام زاده، مجید فلاح اردشیر و مهدی زمانی در این مسابقات حضور یافته است.

حسین امیری به عنوان سرمربی و علی مهدوی عابد و زهرا علی بیگی به عنوان مربیان تیم ملی، هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند، مهدی باقری به عنوان تکنسین فنی با تیم همراه است و رقیه اله کرمی نیز سرپرست کاروان اعزامی از کشورمان است.

این مسابقات از ۲ تا ۷ فرودین ماه به میزبانی امارات برپاست .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز