به استقلال بابت صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم؛

لادروپ: العین را ببریم صعود می‌کنیم/ مدافعانم مهاجم من تو من نداشتند که با او یارگیری کنند

۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۱:۳۴:۱۴
کد خبر: ۶۹۲۵۸۱
لادروپ: العین را ببریم صعود می‌کنیم/ مدافعانم مهاجم من تو من نداشتند که با او یارگیری کنند
سرمربی الریان گفت: اگر بخواهم بازی را تحلیل کنم باید بگویم ۱۵ دقیقه اول برای ما سخت بود چون در دقیقه سوم گل خوردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میشل لادروپ بعد از شکست دو بر صفر تیمش برابر استقلال گفت: به استقلال بابت صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم. اگر بخواهم بازی را تحلیل کنم باید بگویم ۱۵ دقیقه اول برای ما سخت بود چون در دقیقه سوم گل خوردیم. در ادامه بهتر شدیم، اگرچه شانس‌های زیادی ایجاد نکردیم ولی به نظرم تا نیمه دوم شرایط برابر بود تا اینکه یک پنالتی دادیم و بعد از آن استقلال عقب رفت و به ضد حملات چشم دوخت.

او ادامه داد: از عملکرد تیمم راضی نیستم ولی استقلال در ۱۵ دقیقه اول عالی بود و ما هم اشتباهاتی داشتیم. یک بازی خانگی برای ما مانده و اگر العین را ببریم صعود می‌کنیم و اگر موفق نباشیم حذف می‌شویم.

سرمربی الریان در پاسخ به این سوال که بازی با العین را چطور می‌بیند گفت: الان برای آن بازی زود است. باید ریکاوری کنیم و تلاش کنیم از آن مسابقه سربلند بیرون بیاییم. العین امروز دو بر یک پیروز شد و شرایط خوبی دارد.

لادروپ ادامه داد: در کل نوع بازی استقلال خیلی با آنچه انتظار داشتیم فرقی نکرده بود. استقلال در کنترل توپ فوق العاده است. آنها در ۲۵ دقیقه نخست همه توپ های ۵۰-۵۰ را گرفتند و کاملا مسلط بودند.

او در پاسخ به این سوال که چرا دفاع تیمش مقابل استقلال عقب می‌ماند، بیان کرد: با شما موافقم. چیزی که باعث توجه ما شد این بود که این تیم با تیام شروع می‌کرد ولی او مصدوم بود. مدافعان من مهاجم من تو من نداشتند که با او یارگیری کنند. ما تلاش کردیم تا فاصله دفاع و هافبک را کم کنیم.

سرمربی الریان در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا مقصود در این بازی به میدان نرفت گفت: او عفونت داشت و دنیل به جایش بازی کرد. بخشی از تغییراتمان برای این بود که بدون محروم به مصاف با العین برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز