دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱؛

۴ تکواندوکار ایران حریفان خود را شناختند

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۹۴۶۱۸
۴ تکواندوکار ایران حریفان خود را شناختند
دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان، از فردا (دوشنبه – 20 فروردین‌ماه) با برگزاری رقابت‌ها 4 وزن آغاز می‌شود؛ کلی‌وند، حاجی علیزاده، لطفی و رستم‌نژاد به عنوان نخستین نمایندگان ایران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2018 با حضور 950 هوگوپوش از 118 کشور از ساعت 12:30 فردا (دوشنبه – 20 فروردین‌ماه) در سالن "ساله کوارت" الحمامات آغاز و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

فردا (دوشنبه – 20 فروردین‌ماه) تکواندوکاران اوزان 42- و 44- کیلوگرم در گروه دختران و 45- و 48- کیلوگرم در گروه پسران به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند که مبینا کلی‌وند (42- کیلوگرم)، مریم حاجی علیزاده (44- کیلوگرم)، حسین لطفی (45- کیلوگرم) و محمد رستم‌نژاد (48- کیلوگرم) نمایندگان کشورمان در این روز هستند.

مبینا کلی‌وند هوگوپوش وزن 42- کیلوگرم کشورمان ابتدا با "آنجیه رودریگوئز" از کلمبیا مبارزه می‌کند و در ادامه رو در روی "پوجا راغاو" هندوستانی قرار می‌گیرد. (در این وزن 36 تکواندوکار حضور دارد)

مریم حاجی علیزاده در وزن 44- کیلوگرم در نخستین گام باید "آناستانسیا آرتامونوف"از روسیه قهرمان اروپا 2017 را شکست دهد و پس از آن "الینور گابریلین" سوئدی را از پیش رو بردارد. (در این وزن 42 تکواندوکار حضور دارد)

حسین لطفی نماینده وزن 45- کیلوگرم در دور نخست با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن به مصاف برنده دیدار دانمارک و افغانستان می‌رود. (در این وزن 47 تکواندوکار حضور دارد)

اما در وزن 48- کیلوگرم؛ محمد رستم‌نژاد نماینده ایران است که در نخستین گام باید "رامین غفوری" از افغانستان را شکست دهد و پس از آن در صورت برتری به مصاف "محمد لاچوری" بلژیکی می‌رود. (در این وزن 55 تکواندوکار حضور دارد)

گفتنی است؛ هدایت تیم پسران برعهده وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی و وحید ناصری به عنوان مربی است. همچنین هدایت تیم دختران را فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی اس

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز