جا پای بزرگان شمشیربازی جهان گذاشته‌ایم؛

پاکدامن: نتایج خوب ما حاصل حضور پیمان فخری درکنار تیم است

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۹۷۵۷۰
پاکدامن: نتایج خوب ما حاصل حضور پیمان فخری درکنار تیم است
ملی پوش شمشیربازی ایران گفت: در حال حاضر ما جای پای بزرگان شمشیربازی جهان پاگذاشته‌ایم و قبول این موضوع برای آنها کمی سخت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، علی پاکدامن ملی پوش اسلحه سابر ایران در خصوص موفقیت‌های این تیم اظهار داشت: از سال 2011 که تمریناتمان زیر نظر پیمان فخری آغاز شد تا کنون نتایج خوبی  کسب کرده‌ایم. بعد از 40 سال اولین سهمیه المپیک را به دست آوردیم ؛بعد از آن در بخش تیمی رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا نایب قهرمان شدیم و یک سال پس از آن من اولین مدال انفرادی‌ام را کسب کردم و مجتبی عابدینی نیز موفق شد اولین مدال نقره انفرادی خود را به دست بیاورد و همچنین اتفاقات خوبی که در المپیک افتاد فراموش نمی‌شود.

وی ادامه داد: تمام این نتایج به دلیل حضور پیمان فخری درکنار تیم کسب شده است . در سال 1390 همه ما در مسابقات لهستان اوت شدیم اما اکنون بعد از شش سال من در همین رقابت دو روز اول را به خاطر قرار گرفتن در رنکینگ 11 جهان استراحت می‌کنم و درپایان هم مدال برنز گرفتم. ثمره تلاش پیمان فخری این بوده که تیم از رنکینگ 23 جهان به رده چهار صعود کرده و من از رتبه 170 رنگینک به جایگاه 11 راه پیدا کردم.

وی تصریح کرد: ما درحال حاضر جای پای بزرگان شمشیربازی دنیا پا  گذاشته‌ایم و این مسئله برای آنها سخت است چون در اسلحه سابر باید یک پیشینه قبلی داشته باشیم و ایران سابقه‌ای ندارد اما توانستیم به این جایگاه قابل قبول برسیم.

پاکدامن در پایان با اشاره به برنامه‌های تیم ملی شمشیربازی سابر ایران خاطرنشان کرد:ما تمریناتمان را بدون وقفه و خیلی منظم انجام می‌دهیم تا بتوانیم در مسابقات پیش رو از جمله رقابت‌های مسکو، جام جهانی مادرید، قهرمانی آسیا،قهرمانی جهان و در آخر بازی‌های آسیایی نتایج درخشانی بگیریم و اگر همین طور پیش رویم خبرهای خوشی برای مردم عزیز کشور خواهیم داشت. در آخر یک تشکر هم از برندکیاگالری دارم که من را حمایت می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز