با اعلام مسئول کمیته پزشکی فدراسیون تکواندو علاوه بر جام فجر؛

در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تست دوپینگ انجام می‌شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۵:۴۸
کد خبر: ۶۹۷۹۷۰
در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تست دوپینگ انجام می‌شود
رضا میرابوطالب مسئول کمیته پزشکی فدراسیون تکواندو از انجام تست دوپینگ در بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی جام فجر و هشتمین دوره جام باشگاه‌های آسیا خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی جام فجر و هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از یکم اردیبهشت‌ماه طی 4 روز و به میزبانی هیات تکواندو استان البرز در سالن «انقلاب» شهر کرج برگزار می‌شود.

دکتر رضا میرابوطالب در خصوص انجام تست دوپینگ در این رقابت‌ها گفت: تیم کنترل دوپینگ در دو رویداد بین‌المللی پیش‌رو حضور خواهد داشت و از تکواندوکاران تست گرفته می‌شود.

وی افزود: ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات در صورت استفاده از هرگونه دارویی می‌بایست این موضوع را به پزشکان حاضر در مسابقات اعلام کرده و با آنها مشورت نمایند. در صورت استفاده از داورهای غیرمجاز و مثبت اعلام شدن تست ورزشکار 4 سال از حضور در مسابقات محروم خواهد شد.

میرابوطالب در پایان گفت: تکواندوکاران چنانچه در چند روز منتهی به مسابقات دچار بیماری شده و به پزشک مراجعه کردند حتما به وی یادآوری کرده تا از تجویز داروهای غیرمجاز خودداری نمایند. همچنین لازم به ذکر است تزریق هرگونه سرم و آمپول در محل مسابقات دوپینگ محسوب می‌شود.

نظر شما