جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان کره جنوبی؛

اردوی متصل به اعزام تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۵:۲۱
کد خبر: ۶۹۸۱۴۷
ملی پوشان شرکت کننده در رقابت های قهرمانی جهان کره جنوبی به اردو فراخوانده شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان با ترکیب ۶ ملی پوش (۵ نفر تپانچه و یک نفر تفنگ) در رقابت های قهرمانی جهان شرکت می کند و به همین منظور چهارمین اردوی تیم ملی که متصل به اعزام نیز هست، از اول اردیبهشت ماه در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برگزار می شود.

مهدی زمانیشورابی (تهران)، مجید فلاحاردشیر(آذربایجان‌ شرقی)، خدیجه رستمی(خوزستان)، سمیرا ارم، ساره جوانمردی (فارس)، رقیه شجاعی (زنجان) ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند که از ۳۱ فروردین ماه وارد محل برگزاری تمرینات خواهند شد. حسین امیری به عنوان سرمربی، با همراهی زهرا علی بیگی، مربی تفنگ بادی بانوان و زینب آقا علی اکبری، مربی تپانچه بادی بانوان بر تمرینات این مرحله نظارت دارد.

زهرا پیربداغی به عنوان ژوری امتیاز دهی و تکنسین دستگاه الکترونیکی در کنار تیم حضور دارد و سرپرستی اردو نیز که از یکم تا نهم اردیبهشت ماه در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برگزار می شود نیز بر عهده ی مهرنوش امینی است. تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان ۱۰ اردیبهشت تهران را برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان به مقصد کره جنوبی ترک خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز