تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم؛

اسدی: برای کسب مدال به خودم ایمان دارم

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۷:۳۲
کد خبر: ۶۹۸۳۱۶
ملی پوش نوجوانان وزنه برداری گفت: به خودم ایمان دارم و می دانم در ازبکستان مدال خواهم گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ملی پوش دسته 94+ کیلوگرم نوجوانان کشورمان که از 12 سالگی وزنه برداری را شروع کرده، درخصوص اینکه چطور به این رشته آمده است، اضافه کرد: در فوتبال و کشتی فعالیت داشتم ولی دوست نداشتم این رشته ها را ادامه دهم. یک روز رفتم سالن وزنه برداری و حس کردم که جایم اینجاست. خانواده هم با دیدن علاقه زیادم به این رشته مرا تشویق کردند تا در مسابقات کشوری عناوین خوبی را به دست آورم. در مقاطع مختلف هم آقایان موسی حسینی، جلیلی، روح الله یونسی، سیدهادی حسینی و سعید علی حسینی مربیانم بودند.همچنین حسین مقامی رئیس هیئت وزنه برداری استان قزوین نیز مرا حمایت کردند و برای من زحمات زیادی کشیدند. 

رضا اسدی درباره برگزاری اردوهای تیم ملی این رده سنی اظهار داشت: اردوهای آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از چند ماه قبل در شهرستان علی آباد کتول آغاز شد. سپس تمرینات در شهر گرگان پیگیری شد و آخرین مرحله نیز در تهران و کمپ تیم های ملی زیر نظر کادر فنی با کیفیت بالایی برگزار شد.

وی درخصوص وضعیت آمادگی خود ادامه داد: آسیب دیدگی شدیدی داشتم، ولی پس از رفع کامل آن، با تمرینات مستمر به رکوردهای خوبی دست یافتم. از حمید رشیدی، علی امینی فرد و رشید شریفی مربیان تیم ملی هم تشکر می کنم که با حمایتشان باعث شدند تا به آمادگی برسم.

وزنه بردار قزوینی کشورمان درخصوص اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در ازبکستان تاکید کرد: با اعتماد کادر فنی به مسابقات اعزام خواهم شد. اولین بار است که در رقابت های بین المللی شرکت می کنم و قطعاً استرس بالایی دارم؛ ولی به خودم ایمان دارم و می دانم نتیجه مطلوبی را در ازبکستان خواهم گرفت.

ملی پوش نوجوانان کشور درباره حریفانش در رقابت های قهرمانی جوانان گفت: از رقیبانم آنچنان شناختی ندارم ولی می دانم با مهار چه وزنه هایی می توانم مدال بگیرم و تمام تلاشم این است تا به مدال دست پیدا کنم.

اسدی درخصوص قهرمانی تیم ملی جوانان در ازبکستان تصریح کرد: تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران سال 2017 در مسابقات آسیایی سال قبل در جایگاه سوم قرار گرفته بود. امسال تیم کامل و خوبی اعزام می شود و به نظرم می توانیم روی سکوی قهرمانی بایستیم.

وزنه بردار دسته 94+ کیلوگرم نوجوانان کشورمان درخصوص آینده خود در وزنه برداری خاطر نشان کرد: امیدوارم در مسابقات نوجوانان نتیجه خوبی را به دست آورم و با کسب تجربه بیشتر خود را برای ورود به رده سنی جوانان آماده کنم. برای آینده نیز برنامه های زیادی دارم که مهمترین هدفم، کسب مدال در المپیک 2024 پاریس است.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا 31 فروردین تا 10 اردیبهشت ماه در شهر اورگنج ازبکستان برگزار خواهد شد. تیم ملی نوجوانان با ترکیب عباس فخرزارع و مهدی خلجی (دسته 69 کیلوگرم)، امیرحسین سلامت و محمد توفیق پوزش (دسته 85 کیلوگرم)، امیررضا عسگری دون و پوریا اسکندرزاده (دسته 94 کیلوگرم )، رضا اسدی و علیرضا یوسفی (دسته 94+ کیلوگرم) به این رقابت ها اعزام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز