روز گذشته صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل اداره ورزش و جوانان با سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۷:۳۳
کد خبر: ۶۹۸۴۲۲
دیدار مدیرکل اداره ورزش و جوانان با سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران
محمدصادق حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران ن طی نشستی با رضا گل محمدی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدصادق حسنی سرپرست این سازمان طی نشستی با رضا گل محمدی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست گل  محمدی ضمن تقدیر از حضور سرپرست سازمان ورزش و معاونانش در دفترش، گفت: من معتقدم برای ارایه برنامه های سودمند به شهروندان لازم است یک برنامه ریزی مشترک و همسو با شهرداری تهران داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای توسعه ورزش یک نگاه مشترک به چگونگی ارایه برنامه‌ها، زبان مشترک برای ترویج فرهنگ و برنامه‌ریزی ورزشی ضرورت دارد و ابراز امیدواری کرد: با همکاری طرفین ضمن توسعه ورزش همگانی در پایتخت ، برای پیشرفت ورزش قهرمانی نیز اتفاقات خوبی بیفتد.

این نشست با اظهارات سرپرست سازمان ورزش شهردرای تهران ادامه یافت.

حسنی در ابتدا با بیان اینکه سازمان ورزش شهردرای تهران  یکی از نخبه ترین سازمانهای کشور است که بالغ بر 90 درصد پرسنل  با تحصیلات بالا و رشته مرتبط در آن مشغول  به کار هستند، گفت: بدون شک اگر از این افراد در امور کاری کمک گرفته شود، شاهد تاثیرات مثبتی در عرصه ورزش همگانی خواهیم بود و ایشان بازوان توانمند همگانی کردن ورزش هستند.

وی از موازی کاری با هیات‌های ورزشی و فدراسیون ها به شدت انتقاد و خاطرنشان کرد: به منظور حذف این نوع کارها، انجمن های ورزشی دایر در سازمان ورزش حذف شد و از این پس با هیات های ورزشی برای اجرای فعالیت‌های ورزشی ارتباط خواهیم داشت.

 

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار کرد: ما قصد نداریم مردم را ورزشکار کنیم بلکه میخواهیم با ارایه برنامه های مناسب کاری کنیم که افراد برای تفریح به سراغ ورزش بیایند تا هم به سلامت و هم به نشاط اجتماعی دست پیدا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز