هر سه امتیاز بازی را می‌خواهیم

بیرانوند: در بازی با خونه‌به‌خونه پای آبرو و شرف‌مان وسط است/ بازیکنی که بی‌انگیزه باشد فصل بعد هم به مشکل می‌خورد

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۵:۴۵
کد خبر: ۶۹۹۰۶۱
بیرانوند: در بازی با خونه‌به‌خونه پای آبرو و شرف‌مان وسط است/ بازیکنی که بی‌انگیزه باشد فصل بعد هم به مشکل می‌خورد
دروازه بان تیم فوتبال اکسین البرز گفت: نه به‌خاطر دیگر تیم‌ها بلکه به‌خاطر خودمان و آبرو و شرف‌مان باید خونه به خونه را شکست دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سجاد بیرانوند درباره دیدار حساس تیمش در هفته سی و سوم لیگ آزادگان برابر خونه‌به‌خونه بابل اظهار داشت:  این بازی برای ما خیلی مهم است و می خواهیم با کسب هر سه امتیاز از میدان خارج شویم و جالب است بدانید مدیریت باشگاه ما نیز این خواسته را دارد. مدیرعامل ما با مدیریت باشگاه خونه‌به‌خونه از گذشته رقابت کاری داشته و در بحث فوتبال هم کری‌هایی بین آنها وجود دارد و به همین دلیل به ما تاکید شده باید با تمام قوا به میدان برویم.

وی درباره برخی حرف و حدیث‌ها مبنی بر بی انگیزه بودن بازیکنان اکسین در این دیدار مهم گفت: این حرف‌ها معنا ندارد. ما در همین هفته گذشته تا دقیقه 90 از ایرانجوان بوشهر یک بر صفر جلو بویدم و همان تساوی که آنها در آخرین لحظات به دست آوردند در بحث بقا یا سقوط‌شان خیلی اهمیت دارد و شاید به لیگ پائین‌تر بروند لذا این بازی‌های آخر فصل برای ما خیلی اهمیت دارد و مصمم هستیم از تمام تیم‌هایی که در این هفته‌ها برابرشان قرار خواهیم گرفت کسب امتیاز کنیم.

بیرانوند افزود: در بازی با خونه‌به‌خونه بهترین بازی‌مان را انجام خواهیم داد و می‌دانیم در این بازی پای شرف و آبروی‌مان وسط است. طی روزهای اخیر بسیاری از هواداران نساجی در اینستاگرام از من و دیگر بازیکنان خواسته‌اند در بازی با خونه‌به‌خونه با تمام وجودمان بازی کنیم که من ضمن احترام به همه آنها باید بگویم ما برای شرف خودمان می‌جنگیم و هر سه امتیاز این بازی را می‌خواهیم. تیم ما در این زمین فقط یک‌بار شکست خورده و مطمئنا دیگر شکست تکرار نمی‌شود.

وی اضافه کرد: بازی با خونه‌به‌خونه از یک جهت دیگر برای ما اهمیت دارد و آن‌هم نشان دادن توانایی فنی و تعصب‌مان است تا این اتفاق در آینده کاری و حرفه‌ای‌مان هم تاثیر بگذارد. مسلما باشگاه‌هایی که بازیکنان ما را بخواهند سراغ کسی نمی‌روند که در زمین بی‌انگیزه باشد و همه توان خودش را نگذارد. بازیکنی که امروز در یک تیم بی‌انگیزه باشد مسلما فردا به هر تیم دیگری برود آنجا هم بی‌انگیزه بازی خواهد کرد.

سنگربان اکسین در پایان گفت: در این فصل اگر از تیم ما حمایت می شد به‌عنوان سرگروه به لیگ برتر صعود می‌کردیم اما در این تیم فقط علی آقای لطیفی بود که بار را به دوش می‌کشید و هیچ حمایتی از تیم نشد. آقای لطیفی هم مربی بود و هم مدیر. درست است که ما 70 درصد دریافتی داشته‌ایم اما حمایت فقط این نیست و اگر در نیم فصل حمایت می‌شدیم امروز مدعی اصلی صعود بودیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز