استقلال-پیکان؛

ماشین آلمانی به آقامعلم رسید

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۸:۰۲
کد خبر: ۶۹۹۱۷۱
ماشین آلمانی به آقامعلم رسید
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته 29 رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال پیکان می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته 29 رقابت‌های لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال پیکان می‌رود.

استقلال که این روزها با هدایت شفر توانسته به نتایج خوبی برسد همه تلاش خود را به کار می‌برد تا پایان فصل به عنوان نایب قهرمانی و سهمیه آسیا برسد. شاگردان شفر علی رغم اینکه فرصت های بسیاری برای گرفتن نتایج مورد نیاز از دست دادند اما با 13 برد خط حمله بهتری نسبت به پیکان در کارنامه خود دارند. 

استقلال در صورت باخت ذوب‌آهن و سایپا و برد مقابل پیکان به رده دوم صعود می‌کند و این کار را برای پیکان سخت خواهد کرد زیرا شاگردان شفر به برد مقابل پیکان نیاز بسیاری دارند. آبی‌ها از خط دفاع بهتری نسبت به پیکان برخوردار هستند. استقلال با 13 برد، 9 مساوی و 6 باخت در مجموع 48 امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد. تیم پیکان هم با 28 بازی، 12 برد و 7 باخت در مجموع 45 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. علی قربانی با 6 گل زده بهترین گلزن استقلال و مرتضی آقاخان هم با 6 گل در صدر گلزنان پیکان قرار دارد.

این دو تیم 25 بار به مصاف هم رفتند که 13 برد استقلال، 6 برد پیکان و 6 تساوی به دست آمد. سیدمهران موسوی، ابوالفضل ابراهیمی و شاهین ثاقبی (مصدومیت) و محمدصادق بارانی (محرومیت)، چهار غایب پیکان در دیدار مقابل استقلال هستند. 

داوران این دیدار هم اشکان خورشیدی – سعید قاسمی – قهرمان نجفی – علی بای – ناظر: ایرج نظری هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز