سه امتیاز از راه‌آهن کسر شد؛

بازهم خطر کسر امتیاز گریبان ملوان را گرفت

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۵:۲۲
کد خبر: ۶۹۹۵۸۶
بازهم خطر کسر امتیاز گریبان ملوان را گرفت
با حکم فیفا باشگاه راهآهن به دلیل پرداخت نکردن مطلابات اگور ننزیچ به کسر 6 امتیاز محکوم شد.

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری برنا،تیم فوتبال راه آهن تهران با حکم فیفا به دلیل پرداخت نکردن مطالبات ایگور ننزیچ به کسر 3 امتیاز محکوم شد و ملوان انزلی هم به دلیل بدهی 92هزار دلاری به زوران زلاتکوفسکی در آستانه کسر 6 امتیاز قرار گرفت.

روزبه وثوق احمدیدرباره کسر 3 امتیاز از باشگاه راه آهن تهران به دلیل پرداخت نشدن مطالبات ایگور ننزیچ،  دروازه بان اسلوونیایی سابق این تیم بیان کرد: فیفا این حکم را به باشگاه راه آهن و فدراسیون فوتبال ارسال کرده است و ما هم با ارجاع حکم  پرونده ننزیچ به سازمان لیگ از مسئولان این سازمان درخواست کردیم تا با توجه به به اینکه باید حکم در سریع ترین زمان ممکن اجرا شود، سه امتیاز را در فصل جاری لیگ دسته اول از این تیم کسر کنند.

او ادامه داد: فیفا از سال 2016 پرونده ایگور ننزیچ با راه آهن را پیگیری می کند و با گذشت 2 سال از آغاز رسیدگی با درنظر گرفتن شرایط باشگاه ایرانی حکم کسر 3 امتیاز را صادر کرد. با این وجود اگر بازهم مطالبات پراهیچ پرداخت نشود، احتمال سقوط راه اهن به دسته پایین تر وجود دارد.

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال درمورد فرصت یک روزه تیم ملوان انزلی برای پرداخت طلب 92 هزار دلاری زوران زلاتکوفسکی با توجه به درخواست وکیل این بازیکن اظهار داشت: وکیل زوران اقدام هایی را برای کسر 6 امتیاز از ملوان انجام داده است و در صورتی که این باشگاه در سریع ترین زمان ممکن مطالبات زلاتکوفسکی را پرداخت نکند، احتمال دارد ازملوان هم امتیاز کسر شود. البته ما تاکنون درمورد پرونده مذکور مکاتبه ای با فیفا انجام نداده ایم اما گر حکم قطعی شود، فیفا یک نسخه از آن را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می دهد.

تیم فوتبال راه آهن تهران اکنون با کسب 10امتیاز در قعر لیگ دسته اول قرار گرفته و سقوطش به لیگ دسته دوم قطعی است.انزلی چی ها نیز با 51 امتیاز در رده ششم لیگ یک جای دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز