نگاهی به کتگره رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی مردان آسیا؛

دی جیم بک: میزبانی ایران اولویت اول ما خواهد بود

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۱:۳۳
کد خبر: ۶۹۹۷۸۳
دی جیم بک: میزبانی ایران اولویت اول ما خواهد بود
کنگره هجدهمین دوره رقابت های مچ اندازی آسیادر سالن جلسات منطقه بارلیوی از استان کوچینگ کشور قزاقستان با حضور دی جیم بک رئیس قرقیزستانی مچ اندازی آسیا، و نمایندگان کشورهای شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ابتدای کنگره دی جیم بک رئیس فدراسیون فدراسیون رئیس فدراسیون مچ اندازی ضمن عرض خوشامد به تیم های شرکت کننده اظهار امیدواری کرده که مسابقات قزاقستان در سطحی خوب و بدور از هرگونه مسائل حاشیه ای برگزار شود.

رئیس فدراسیون مچ اندازی آسیا در بخشی از صحبت های خود خطاب به عزت الله رجبلو رئیس کمیته مچ اندازی ایران گفت: از حضور مچ اندازان ایرانی در رقابت های قهرمانی آسیا بی نهایت خوشحالیم، چرا که همواره حضور مچ اندازان ایران در رقابت ها سبب شده است تا مسابقات از کیفیت بالتری برخوردار گردد.

دی جیک بک افزود: مچ اندازی ایران طی چند مدت گذشته یک حرکت خوب و روبه جلویی را داشته و به موفقیت های بسیاری در این رشته دست یافته است. اعزام های هدفمند، حضور ورزشکاران قدرتمند و همراهان همیشه همراه از ویژگی های بوده است که در این مدت ایرانیان از خود به نمایش گذاشته اند.

عرت الله رجبلو رئیس کمیته مچ اندازی ایران نیز ضمن تقدیر و تشکر از رئیس فدراسیون مچ اندازی آسیا، خطاب به اعضای کنگره گفت: خوشحال هستم که امروز چنین نگاهی به مچ اندازان اران وجود دارد و امیدوارم بتوانیم همچنان تیم های خوب و قدرتمندی را به رقابت های آسیایی و جهانی اعزام نمائیم.

رجبلو در ادامه گفت: در ایران دختران و پسران بسیاری امروزه با انگیزه ای بالا در رشته مچ اندازی مشغول فعالیت هستند. ورزشکارانی که بدون شک حضور انها در مسابقات مختلف می تواند بر کیفیت و کمیت مسابقات بیافزاید.هرچند که امروز چند مشکل کوچک قابل حل درخصوص بانوان مچ انداز باعث شده تا آنها متاسفانه علیرغم آمادگی بالا می توانند در رقابت های قزاقستان حاضر باشند.

رجبلو در پایان از مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز فدراسیونهای آسیایی و جهانی مچ اندازی خواست با توجه به قوانین و مقررات قابل احترام جمهوری اسلامی ایران و اهمیت حجاب و اهلاق در بین بانوان ایرانی به مسئله لباس بانوان مچ اندازی رسیدگی خاص شده و پس از رفع اشکالات جزئی نسبت به حضور در آنها در رقابت های جهانی و آسیایی تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند. د رادامه جلسه نماینده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن تقدیر از مسئولان فدراسیون های آسیایی و جهانی مچ اندازی از آنها دعوت کرد تا به ایران آمده و از نزدیک رشد این رشته پر طرفدار را شاهد باشند.

نماینده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بعد از گذشت 5 سال از میزبانی رقابت های آسیایی در گرگان یکبار دیگر با افتخار آمادگی ایران جهت میزبانی رقابت های مچ اندازی مردان آسیا در سال 2019 را اعلام می کنیم . مسابقاتی که بدون شک مانند گذشته با خاطرات شیرینی برای شرکت کنندگتن همراه خواهد بود. همان امروز مسئولان جهانی و آسیایی و روسای کمیته های کشورهای دیگر و ورزشکاران از آن به خوبی یاد کرده و خواهان تکرار دوباره آن هستند.

نماینده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان از مسئولان فدراسیون مچ اندازی آسیا و جهان خواست که نسبت به پوشش بانوان ایرانی تامل بیشتری داشته و راه حضور آنها در مسابقات مختلف را هموار سازند.

دی جیم بک رئیس فدراسیون مچ اندازی آسیا افزود: چنانچه به تنهایی حق تصمیم گیری داشته باشیم همین حالا در همین جلسه میزبانی جهت رقابت های سال 2019 را اعلام می کردم. اما بپذیرید که درخواست میزبانی ایران و اعطای آن به آنها اولویت اول ماد رجلسه آینده فدراسیون آسیا خواهد بود و امیدوارم بتوانم در آینده ای نزدیک حامل پیام های خوبی برای ایرانیان جهان نواز باشیم.

رئیس فدراسیون مچ اندازی آسیا گفت: در ارتباط با حضور مچ اندازان بانوی ایرانی در رقابت های آسیا بنوعی عمل خواهد شد که آنها بتوانند بدون هیچ محدودیتی مچ در مچ همتایان خود انداخته و از مسابقات لذت ببرند.

در پایان کنگره رقابت های آسیایی قزاقستان هدایای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران به روسای فدراسیون های آسیایی و جهانی و روسای کیمته های مختلف آسیا اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز