مسعود حق‌جو در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خونه به خونه را در کرج خواهیم برد/ حیف است مازندران با این همه استعداد تیمی در لیگ برتر نداشته باشد

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۳:۰۱
کد خبر: ۶۹۹۸۰۴
خونه به خونه را در کرج خواهیم برد/ حیف است مازندران با این همه استعداد تیمی در لیگ برتر نداشته باشد
مدافع اکسین البرز گفت: برایم فرقی نمی کند کدام تیم مازندرانی به لیگ برتر بیاید اما حیف است مازندران با این همه استعداد تیمی در لیگ برتر نداشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود حق جو مدافع تیم اکسین البرز درباره دیدار حساس تیمش در هفته سی و سوم لیگ آزادگان برابر خونه‌به‌خونه بابل اظهار داشت:  این بازی برای ما خیلی مهم است و می خواهیم با کسب هر سه امتیاز از میدان خارج شویم و جالب است بدانید مدیریت باشگاه ما این خواسته را دارد. مدیرعامل با مدیریت باشگاه خونه‌به‌خونه از گذشته رقابت کاری داشته و در بحث فوتبال کری‌هایی بین آنها وجود دارد و به همین دلیل به ما تاکید شده باید با تمام قوا به میدان برویم و به امید خدا خونه به خونه را در کرج خواهیم برد.

مدافع تیم اکسین البرز درباره برخی حرف و حدیث‌ها مبنی بر بی انگیزه بودن بازیکنان اکسین در این دیدار مهم گفت: این حرف‌ها معنا ندارد. ما در همین هفته گذشته تا دقیقه 90 از ایرانجوان بوشهر یک بر صفر جلو بویدم و همان تساوی که آنها در آخرین لحظات به دست آوردند در بحث بقا یا سقوط‌شان خیلی اهمیت دارد و شاید به لیگ پائین‌تر بروند، از این رو بازی‌های آخر فصل برای ما خیلی اهمیت دارد و مصمم هستیم از تمام تیم‌هایی که در این هفته‌ها برابرشان قرار خواهیم گرفت کسب امتیاز کنیم.

حق جو خاطرنشان کرد: خودم بچه نور هستم و فوتبالم را مدیون شموشک نوشهر هستم، برایم فرقی نمی کند کدام تیم مازندرانی به لیگ برتر بیاید اما حیف است مازندران با این همه استعداد تیمی در لیگ برتر نداشته باشد، امیدوارم امسال این طلسم شکسته شود و نساجی یا خونه به خونه راهی لیگ برتر شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز