امروز اتفاق افتاد؛

آغاز تمرینات پرسپولیس برای آخرین بازی لیگ هفدهم

۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۳:۲۴
کد خبر: ۷۰۰۴۹۰
آغاز تمرینات پرسپولیس برای آخرین بازی لیگ هفدهم
تیم فوتبال پرسپولیس تهران تمرین امروز خود را با حضور همه نفرات انجام داد و بازیکنان مصدوم هم برنامه‌های اختصاصی را زیر نظر کادر پزشکی و مربی بدنساز دنبال کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز خود را با حضور همه بازیکنان دنبال کردند. مصدومان هم حاضر بودند و برنامه‌های اختصاصی و فیزیوتراپی را زیر نظر کادر پزشکی و مربی بدنساز انجام دادند. قرمزپوشان پایتخت پس از ریکاوری روز گذشته، تمرینات خود را برای آخرین بازی لیگ هفدهم از امروز آغاز کردند.

تمرین از ساعت 11:10 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. بخش اول تمرین در سالن بدنسازی بود و پس از آن، بازیکنان در زمین حاضر شدند.  برانکو ایوانکوویچ آنها را 11 به 11 برابر هم قرار داد  تا روی جایگیری، نحوه استقرار و انتقال توپ طبق برنامه بازی، تمرین کنند. بخش بعدی تمرین، کار روی ارسال‌ها و همچنین پاس به عقب و پاسکاری در هجده قدم حریف بود. شوتزنی و قرار دادن توپ درون دروازه با ضربات سر و پا نیز در این بخش مرور شد.

ضربات شروع مجدد هم پایان بخش تمرین امروز سرخپوشان بود. در این جلسه تمرینی، محمد انصاری و علی علیپور دور زمین دویدند و محسن ربیع‌خواه نیز تمرینات خود را در سالن بدنسازی دنبال کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز