بازی حساسی نبود و تساوی عادلانه بود؛

کریمی:سعی می‌کنیم برای سال‌های آینده فوتبال زیباتری ارائه دهیم

۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۳۵:۱۲
کد خبر: ۷۰۱۵۵۹
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: زیباترین صحنه امروز، این بود که بازیکن ما در حالی که موقعیت خوبی داشت، در یک حرکت جوانمردانه توپ را به بیرون زد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل پدیده اظهار کرد: بازی به دلیل این که هر دو تیم از شرایط حساس جدول خارج بودند، حرارت خاصی نداشت و درگیری فیزیکی لازم برای یک بازی، وجود نداشت و باعث شد صحنه‌های آن‌چنانی نبینیم و به نظرم، مساوی برای دو تیم عادلانه بود.
 
وی افزود: زیباترین صحنه امروز، این بود که بازیکن ما در حالی که موقعیت خوبی داشت، در یک حرکت جوانمردانه توپ را به بیرون زد.
 
کریمی بیان کرد: بازیکنان ما از نظر فنی، نسبت به سال گذشته تغییر زیادی نکرده بود اما از نظر توازن در قیمت‌ها نسبت به سایر تیم‌ها، وضعیت معقولی داشتیم و برای اولین بار که در چند هفته پایانی، فارغ از استرس سقوط، به دنبال جمع کردن امتیاز بودیم.
 
وی ادامه داد: سعی می‌کنیم برای سال‌های آینده فوتبال زیباتری ارائه دهیم. امسال از نظر کیفیت و محتوا، اگر از سال‌های گذشته بالاتر نبود اما از نظر کمیت خیلی بالاتر بود و لیگ منظمی داشتیم و داوری‌های خوب، از ویژگی‌های لیگ هفدهم بود. جای تشکر و تقدیر از داور امروز دارد. کمتر دیده بودم که داوری با این سن و سال، به این خوبی سوت بزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز