پرسپولیس ۳-۰ سپیدرود؛

ردای سرخ بر تن قهرمان ایران/ پرسپولیس به اوندسیما سلام کرد

۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۶:۵۰
کد خبر: ۷۰۱۵۷۸
ردای سرخ بر تن قهرمان ایران/ پرسپولیس به اوندسیما سلام کرد
شاگردان برانکو در آخرین دیدار لیگ هفدهم سپیدرود را با سه گل بدرقه کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم پرسپولیس در آخرین دیدار خود در لیگ هفدهم امروز از ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادی مقابل سپیدرود رشت قرار گرفت.

سرخپوشان در حالی مقابل شاگردان کریمی قرار گرفتند که از چند هفته قبل قهرمانی خود را مسجل کرده بودند. طبق انتظار پرسپولیس این بازی را هجومی آغاز کرد و از همان دقایق اولیه بازی توپ و میدان را در اختیار گرفت. در دقیقه 23 بازی سیامک نعمتی با یک شوت زیبا دروازه ایمان صادقی را تهدید کرد که توپ بعد از اصابت با تیر افقی دروازه به بیرون رفت. در این بازی سرخپوشان علیپور را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند و آقای گل لیگ هفدهم از روی سکوها بازی را نظاره‌گر بود. هانی نوروزی پسر کاپیتان فقید پرسپولیس نیز یکی از مهمانان ویژه این بازی بود که قبل از شروع بازی در استادیوم آزادی حاضر شد. حملات سرخپوشان در نیمه اول ادامه داشت تا اینکه یک ضربه خطا پشت محوطه جریمه برای تیم میزبان به دست آمد که بازیکنان سپیدرود به این تصمیم داور اعتراض داشتند. محمد انصاری در دقیقه 32 از این فرصت به دست آمده بهترین استفاده را کرد و اوین گل سرخپوشان را به ثمر رساند. بعد از گل اول روحیه پرسپولیسی‌ها بیشتر شد و می‌توانستند در یکی دو موقعیت دیگر به گل برسند. نیمه اول این بازی با همان یک گل به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم این تیم پرسپولیس بود که باز هم کار را هجومی آغاز کرد و کامیابی‌نیا در دقیقه 46 فرصت داشت گل دوم را به ثمر برساند. شاگردان برانکو خیلی زود در نیمه دوم این بازی توانستند گل دوم را به ثمر برسانند و فرشاد احمدزاده روی اشتباه خط دفاعی تیم حریف گل دوم را درون دروازه صادقی جا داد. سرخپوشان در ادامه بازی نیز سوار بر کار بودند و صاحب چندین موقعیت شدند که از دست رفت. نکته جالب در نیمه دوم این بازی حضور محسن مسلمان بود که بعد از مدتها دوری برانکو به او فرصت بازی داد. مسلمان تاثیر مثبت خود را در زمین گذاشت و پاس تماشایی او گل سوم را برای پرسپولیس به ارمغان آورد. کامیابی‌نیا در دقیقه 85 گل سوم را به ثمر رساند. در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود شاگردان برانکو به پایان رسید.

پرسپولیس با این برد 64 امتیازی شد و با اقتدار قهرمان لیگ هفدهم شد.

 

پرسپولیس 3 ........................................................................................... 0 سپیدرود

گل‌ها: محمد انصاری 32، فرشاد احمدزاده 49، کمال کامیابی‌نیا 85(پرسپولیس)

کارت زرد: علیرضا نورمحمدی 33 (سپیدرود)- صادق محرمی 69(پرسپولیس)

داور: سیدمهدی سیدعلی

کمک داوران: فرهاد مروجی، مهدی شفیعی و علی احمدی

ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی 71(بشار رسن)، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری 68(محسن مسلمان)، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی 46 (احمد نوراللهی) و گادوین منشا.

 

ترکیب سپیدرود:

ایمان صادقی، توحید غلامی، هادی میرجوان 57(علی عباسی)، محمد نزهتی، حسین کعبی، حسین ابراهیمی 66(میعاد یزدانی)، میثم تهی دست، محمدرضا مهدوی، میلاد قربان‌زاده، علیرضا نورمحمدی و محمد غلامی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز