جهت حضور در مجمع عمومی سوارکاری آسیا؛

اعضای کنفدراسیون سوارکاری آسیا و اقیانوسیه وارد تهران شدند

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۷:۴۱
کد خبر: ۷۰۲۵۴۶
اعضای کنفدراسیون سوارکاری آسیا و اقیانوسیه وارد تهران شدند
اعضاء کنفدراسیون سوارکاری آسیا و اقیانوسیه جهت حضور در مجمع عمومی سوارکاری آسیا وارد تهران شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اعضاء مجمع عمومی کنفدراسیون سوارکاری آسیا و اقیانوسیه از شنبه مورخ 97/2/8 وارد ایران شدند تا در اولین اجلاس آسیایی تهران که با حضور 43 نفر از نمایندگان کشورهای آسیایی مقرر گردیده تا از روز چهارشنبه مورخ 97/2/12 لغایت جمعه 97/2/14 در هتل آزادی تهران برگزار می گردد، حضور به هم رسانند.

این اجلاس که با تلاش و رایزنی دوساله فدراسیون سوارکاری برای اولین بار در ایران برگزار می گردد و به منظور تغییر اساسنامه و سیاست های کلان کنفدراسیون آسیایی با استقبال بی نظیر نمایندگان کشورها و فدراسیون های آسیایی روبرو شده، بسیار حائز است زیرا علاوه بر معرفی توانمندی ها و سرمایه گذاری ها و پتانسیل سوارکاری کشور به سایر اعضاء کنفدراسیون سوارکاری آسیا می توان با رایزنی ها و ارتباط بیشتر نقش ایران را در سوارکاری آسیا پررنگ تر نمود.

رئیس و هیأت رئیسه و سایر اعضاء تا بامداد چهارشنبه وارد تهران خواهند شد. فدراسیون سوارکاری ماههاست که با برنامه ریزی مقدمات برگزاری این اجلاس را در هتل آزادی تهران فراهم نموده است و تلاش وافری مبذول گشته تا شرایط میزبانی مناسب جهت برگزاری این اجلاس بین المللی مهیا گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز