افشاگری رییس شورای المپیک آسیا از مشکلات ورزش ایران در دوران احمدی‌نژاد؛

تدبیری که موثر واقع شد!

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۹:۲۸
کد خبر: ۷۰۲۷۷۸
تدبیری که موثر واقع شد!
دیدار و گفتگوی رییس شورای المپیک آسیا با دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برخی زوایای پنهان ورزش ایران در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد به خصوص در دولت نهم را آشکار ساخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار و گفتگوی شیخ الحمد الصباح رییس شورای المپیک آسیا با دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برخی زوایای پنهان ورزش ایران در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد به خصوص در دولت نهم را آشکار ساخت و مشخص شد چرا بسیاری از فرصت ها برای نشان دادن توانایی های ورزشکاران ارزنده کشورمان از دست رفت.

شیخ احمد در این دیدار به اختلافات میان سازمان تربیت بدنی وقت و بعدها وزارت ورزش و جوانان با کمیته ملی المپیک اشاره کرد و تاکید کرد: همین اختلافات سبب شد بسیاری از فرصت های حضور در میادین بین المللی فرصت میزبانی از ورزش ایران دریغ شد و حتی در مواردی برخی رشته ها چوب تعلیق را خوردند.

در همان دوران بسیاری از رسانه ها و خبرنگاران مستقل به این نکته اشاره کرده و انتقاداتی را بیان کردند و حتی آش آنقدر شور شده بود که مسئولان دو رکن مهم ورزش بر سر اهدای مدال ها با یکدیگر به جدل می پرداختند و حتی زمینه ساز تمسخر ورزش ایران در رسانه های خارجی و محافل ورزشی بین المللی شدند.

با اینکه سال ها از این موضوع می گذرد هیچ یک از این آقایان که سبب این بی آبرویی بزرگ بودند حاضر به پاسخگویی به افکار عمومی نیستند و حتی گاهی و به هر بهانه ای از فعالیت های مثبت خود در ورزش داد سخن می گویند.

شیخ صباح همچنین  به همکاری مثبت دکتر سلطانی فر و صالحی امیر اشاره کرد و آن را سر آغازی به توسعه دوباره ورزش ایران دانست که این نشان می دهد باتدبیر وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک مشکلات موجود در ورزش یک به یک در حال رفع شدن است و می توان امیدوار بود و انتظار داشت روزهای خوب دوباره به ورزش کشورمان لبخند بزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز