بارسلونا دو_رئال مادرید دو؛

ناکامی داور الکلاسیکو در شب تساوی بارسا و رئال

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۸:۴۱
کد خبر: ۷۰۴۳۳۲
دیدار بارسلونا و رئال مادرید با تساوی دو_دو به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در حساس‌ترین دیدار هفته سی وششم لالیگا از ساعت 23 و15 دقیقه ال‌کلاسیکو بین بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد.

نیمه اول این دیدار با حملات بارسا آغاز شد و شاگردان والورده خیلی زود روی یک ضد حمله و فضاسازی مسی و فرصت طلبی سوارس به گل رسید.در ادامه رئال خیلی زود روی همکاری رونالدو، بنزما و بیل و توپی که در 6 قدم روی پای رونالدو افتاد،گل تساوی را به دست آورد.20 دقیقه پایانی نیمه اول رئال با تسلط بیشتری بازی را ادامه داد و چند موقعیت گل را توسط رونالدو، بیل از دست داد.

این پایان کار دو تیم در نیمه اول نبود و بعد از برخورد سوارس و راموس ال‌کلاسیکو لحظات پر التهابی را دنبال کرد که منجر به دریافت کارت زرد برای راموس،‌مسی و اخراج سرجی روبرتو شد تا نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم رئال با خروج رونالدو تا حدی از تب و تاب افتاد و بارسای 10 نفره با انگیزه بیشتری بازی کرد و توسط مسی به گل دوم دست یافت.در ادامه رئال که با احتیاط بازی می‌کرد بعد از چند حمله بالاخره توسط بیل گل تساوی را به ثمر رساند.در نهایت دیدار حساس و پر حاشیه دو تیم با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت تا بارسا به روند شکست ناپذیری خود در لالیگا ادامه دهد.

آندریاس اینیستا که با اعلام رسمی در انتهای فصل از جمع کاتالان‌ها جدا خواهد شد، آخرین ال‌کلاسیکو دوران بازیگری خود را مقابل رئال در نیوکمپ انجام داد. کاپیتان بارسا در دقیقه 58 از میدان خارج شد و جای خود را به پائولینیو داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز