ذوب‌آهن یک-استقلال صفر؛

برد اقتصادی ذوبی‌ها/ شفر در قلعه امیر اسیر شد

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۷:۰۴
کد خبر: ۷۰۵۰۵۰
برد اقتصادی ذوبی‌ها/ شفر در قلعه امیر اسیر شد
تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان حریف خود را شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار رفت تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:15 امروز در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که این رقابت با پیروزی یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید تا شانس صعود خود را افزایش بدهد.

ولیسیانی در دقیقه 3+90 تک گل ذوبی‌ها را به ثمر رساند تا این تیم همانند بازی برگشت لیگ برتر در دقایق پایانی به برتری رسید. نژادمهدی بازیکن ذوب آهن در دقیقه 89 اخراج شد.بدین ترتیب ذوبی‌ها با پیروزی به دیدار برگشت که سه شنبه آینده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود، می‌آیند.

در نیمه اول این دیدار تیم استقلال، بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 6 موقعیت خطرناکی را روی دروازه ذوب آهن رقم زد که با عکس العمل خوب دروازه بان میزبان رو به رو شد.در دقیقه 16 در یک کش و قوس در محوطه جریمه ذوب آهن، داریوش شجاعیان بازیکن تیم استقلال، ضربه محکمی به توپ زد که با برخورد به تیر دروازه ذوب آهن، تیم میزبان از این صحنه به سلامت عبور کرد.

امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن در دقیقه 19 قاسم حدادی فر مهره کلیدی تیم خود را به جای محمد ستاری وارد میدان کرد که در نتیجه خط میانی این تیم جان تازه ای گرفت و توانست توپ و میدان را برای دقایقی از آن خود کند.

در نیمه دوم، دقیقه 53 ضربه امید ابراهیمی بازیکن استقلال توسط رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن اصفهان مهار شد و در دقیقه 54 نیز ضربه زیبای حسینی بازیکن ذوب آهن را مهدی رحمتی دروازه بان استقلال به خوبی مهار کرد.در دقیقه 65 بوحمدان بازیکن ذوب آهن با شوت خود دروازه استقلال را تهدید کرد ولی موفق به گلزنی نشد.

در دقایق تلف شده نیمه دوم با خطای  روزبه چشمی در محوطه جریمه توسط داور پنالتی اعلام شد و سرانجام جورجی ولسیانی بازیکن ذوب آهن از روی نقطه پنالتی دروازه مهدی رحمتی را باز کرد تا ذوب آهن اصفهان دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی را با پیروزی به پایان برساند.

ترکیب ذوب‌آهن:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، جورجی ولسیانی، محمدرضا حسینی، بختیار رحمانی، مرتضی تبریزی (67-محمدرضا عباسی)، محمد ستاری (19-قاسم حدادی‌فر)، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان و کی‌روش استنلی.

سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، سیدمجید حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور چپاروف، داریوش شجاعیان (42-علی قربانی) و فرشید اسماعیلی.

سرمربی: وینفرد شفر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز