در گردهمایی مشترک معاونین و مدیران کل ستادی و استانی مطرح شد؛

فضلی: کنگره «سلامت و ورزش» و «جوانان و خانواده» در گلستان و خوزستان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۳۷:۲۵
کد خبر: ۷۰۵۴۷۰
فضلی: کنگره «سلامت و ورزش» و «جوانان و خانواده» در گلستان و خوزستان برگزار شد
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در گردهمایی مشترک معاونین و مدیران کل ستادی و استانی، گزارشی از عملکرد این مرکز در سال گذشته ارائه و اظهار کرد: دو کنگره «سلامت و ورزش» به میزبانی استان گلستان در گرگان و «جوانان و خانواده» به میزبانی استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ فضلی به برگزاری گردهمایی و هم‌اندیشی هفته پژوهش به میزبانی استان هرمزگان در بندرعباس اشاره کرد و ادامه داد: شش نشست منطقه‌ای به میزبانی اداره‌های کل ورزش و جوانان استان‌های ایلام، کهکیلویه و بویر احمد، آذربایجان غربی، خراسان جنوبی، تهران و خوزستان برگزار شد که حاصل تحقیقات همکاران در استان‌های در آن ارائه شد.

فضلی ضمن اینکه میزان جذب اعتبارات پژوهشی در سال ۹۶ را خوب ارزیابی کرد، گفت: ۱۶۴ طرح پژوهشی حوزه ورزش در سال ۹۶ در سامانه سماد ثبت شده است که برای هفته پژوهش در آذرماه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

فضلی برگزاری دومین همایش ارائه یافته‌های پژوهشی به میزبانی استان اصفهان در تیرماه سال جاری را از جمله برنامه‌های سال ۹۷ برشمرد و اظهار کرد: ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها در شورای پژوهش طرح‌های پژوهشی این دو حوزه را ارزیابی کنند و از هر حوزه یک طرح را به دبیرخانه ارسال نمایند تا در نهایت ۱۰ تا ۱۲ طرح برای ارائه در این همایش انتخاب شود.

وی به مذاکره این مرکز با مرکز مطالعات مجلس شورای اسلامی و دفتر اسناد وزارت امور خارجه اشاره کرد و گفت: مبنای این مذاکره بهره‌مندی از حمایت آنان در اجرای طرح‌های ملی بوده است.

ملایی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش وزارت ورزش و جوانان به اقدامات اساسی انجام‌شده در آموزش اداره‌های کل ورزش و جوانان کشور اشاره و اظهار کرد: تشکیل کارگروه برنامه‌ریزی آموزش و تشکیل شورای آموزش در ۲۴ استان از ۳۱ استان از جمله این اقدامات بوده است.

او به آموزش کادر آموزشی در استا‌ن‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه کنترل اثربخشی دوره‌های آموزشی سطح استان‌ها نیز به عنوان مأموریت اصلی ادارات در نظر گرفته شد.

جعفر سطوتی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بر توجه معاونان امور فرهنگی نسبت به فعالیت‌های مناسبتی تأکید کرد و از مدیران خواست برنامه‌های مستمر سالانه با برنامه‌ریزی متمرکز را به ستاد اعلام کنند.

او افزود: بخصوص هفته ترویج فرهنگ پهلوانی، دهه فجر و هفته تربیت بدنی در این میان از اهمیت ویژه برخوردار است.

سطوتی به «جشنواره جاده ولایت» با محوریت استان خراسان رضوی اشاره و اظهار کرد: این جشنواره با هماهنگی استان‌های همجوار خراسان رضوی یعنی استان‌های خوزستان، یزد، کهکیلویه و بویر احمد و خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه جشنواره ملی داستان‌نویسی هر سال برگزار می‌شود، اعلام کرد که برگزاری آن به استان کردستان سپرده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز