رضا شاهرودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس با اقتدار الجزیره را در تهران شکست می‌دهد/ هواداران مراقب ناظران afc باشند

۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۶۴۴۰
پرسپولیس با اقتدار الجزیره را در تهران شکست می‌دهد/ هواداران مراقب ناظران afc باشند
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس با انجام بازی همیشگی خود و با برطرف کردن برخی کاستی های بازی رفت می تواند با اقتدار الجزیره را در تهران شکست خواهد داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا شاهرودی، بازیکن پیشین پرسپولیس درباره بازی حساس این تیم مقابل الجزیره امارات که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، به خبرنگار برنا گفت: فکر می کنم پرسپولیس بتواند الجزیره را در تهران و مقابل 100 هزار تماشاگر شکست دهد، آن 2 گلی که ما در آنجا زدیم ارزش خود را در تهران نشان خواهد داد و من معتقدم با اتکا به یار دوازدهم پرسپولیس می تواند به مرحله بعد صعود کند.

وی در ادامه با اشاره به حضور حسینی و احتمال حضور کامیابی نیا گفت: با آمدن سیدجلال وضعیت خط دفاع پرسپولیس بسیار بهتر خواهد شد و امیدوارم کمال هم بتواند در این بازی برای پرسپولیس بازی کند، من فکر می کنم پرسپولیس با انجام بازی همیشگی خود و با برطرف کردن برخی کاستی های بازی رفت می تواند با اقتدار الجزیره را در تهران شکست خواهد داد.

کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس با اشاره به اهمیت تمرکز بازیکنان در این بازی، خطاب به هواداران گفت: اهمیت زیادی دارد که ورزشگاه آزادی در روز دوشنبه پر شود، هواداران مراقب افرادی باشند که در پوشش هوادار پرسپولیس اقدام به انجام حرکاتی مغایر با قوانین و مقررات کنفدراسیون می‌نمایند تا آن را با جرایم سنگین و احکام انضباطی مواجه کنند. فراموش نکنیم ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا (afc) منتظر هستند که کوچکترین مشکل را بهانه کنند و مانند سال گذشته بخواهند پرسپولیس را از بازی خانگی محروم کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز