به فکر آینده هستیم؛

مددی: در چهلمین سال پیروزی انقلاب میزبان دو رویداد بین‌المللی بدمینتون خواهیم بود

۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۰۵:۵۰
کد خبر: ۷۰۶۵۱۱
مددی: در چهلمین سال پیروزی انقلاب میزبان دو رویداد بین‌المللی بدمینتون خواهیم بود
نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه کشورهای آسیای شرقی از بهترین های رشته بدمینتون در جهان به شمار می روند گفت: برای راهیابی به المپیک 2020 در تلاش و تکاپو هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریبا مددی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درخصوص میزان آمادگی ملی پوشان بدمینتون گفت: فدراسیون هر سال به طور معمول اردوهایی برای همه رده های سنی برگزار می کند اما امسال با توجه به برگزاری بازی های آسیایی جاکارتا این اردوها با توجهی خاص پیگیری می شوند.

وی با بیان اینکه کمیته توسعه فدراسیون بدمینتون آسیا چند سالی است که بازیکنان برتر کشورهای در حال توسعه را تحت پوشش گرفته و آنها را در کمپ توسعه بدمینتون آسیا (AOP) قرار می دهد گفت: ثریا آقایی بانوی ملی پوش کشور از 3 سال گذشته توسط این کمیته برگزیده شد و در برنامه های منسجم اردویی این کمپ قرار گرفت.

مددی شمار بانوان فعال در (AOP) را 20 نفر اعلام کرد و افزود: بنا به تصریح ناظر کمپ 5 نفر از این افراد نسبت به سایرین آمادگی بیشتری دارند و مسئولین کمیته توسعه فدراسیون بدمینتون آسیا نگاه ویژه ای به آنها دارند. یکی از این 5 نفر ثریا آقایی است که پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

نایب رییس بانوان فدراسیون بدمینتون، ثریا آقایی را بازیکنی با اخلاق و متعهد توصیف کرد و گفت: بازیکنان ما حریفان قدری برای قهرمانان آسیا به شمار می آیند. ما برای حضور بانوان در بازی های آسیایی جاکارتا و برای حضور در المپیک 2020 بسیار تلاش خواهیم کرد اما نمی توانیم منکر سطح بسیار بالای بازی بدمینتون در آسیا شویم. کشورهای آسیای شرقی از بهترین های رشته بدمینتون در جهان به شمار می روند.

او با بیان اینکه هرسال فدراسیون بدمینتون ایران میزبان برگزاری جام بین المللی فجر است تصریح کرد: جایزه مسابقه سال گذشته به رقم 25هزار دلار رسید. این مسابقه از مسابقات مصوب فدراسیون جهانی بدمینتون است که در تقویم فدراسیون جهانی با نام فجر ثبت شده است. با توجه به برگزاری با شکوه، منظم و خالی از اشکال جام بین المللی فجر، فدراسیون توانست مجوز برگزاری مسابقات جوانان را نیز دریافت کند و امسال همزمان با جشن باشکوه فجر چهلم ما میزبان دو رویداد بزرگ بین المللی خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز