الهامی از آینده صحبت کرد؛

تشریح برنامه‌های پیش‌روی والیبال ساحلی

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۴:۲۲
کد خبر: ۷۰۷۳۷۲
رئیس سازمان ساحلی فدراسیون والیبال برنامه های پیش روی این رشته ورزشی را تشریح کرد که اعلام آمادگی استان های شمالی و بوشهر برای میزبانی تور جهانی تک ستاره، فعال سازی والیبال ساحلی بانوان در بعد همگانی و ثبت نام تیم های ایرانی برای حضور در بازی های آسیایی اندونزی از جمله آنان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریدون الهامی گفت: ثبت نام دو تیم ایران برای حضور در بازی های آسیایی 2018 اندونزی انجام شده است و تیم های ملی الف (آرش وکیلی – بهمن سالمی) و ب ایران (رحمان رئوفی – عبدالحامد میرزاعلی) در این بازی ها شرکت می کنند. برای حضور شایسته ساحلی ایران در این بازی ها، نیازمند بازی های تدارکاتی و حضور ملی پوشان در تورنمنت های مختلف جهان هستیم.

رئیس سازمان ساحلی با اشاره به ایمیل فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) برای میزبانی تورهای جهانی تک ستاره در سه ماهه چهارم سال 2018، گفت: استان های بوشهر، گیلان و مازندران برای میزبانی این رقابت ها اعلام آمادگی کردند و دستورالعمل و شرایط مسابقات را برای هیات های والیبال این استان ها ارسال کردیم.

وی تصریح کرد: این هیات ها در حال حاضر به دنبال جذب حامیان مالی هستند اما فرصت زیادی برای پاسخ به فدراسیون جهانی نداریم و باید هرچه زودتر جواب دهیم. در صورت فراهم شدن شرایط شهرهای بوشهر، انزلی و بابلسر را برای میزبانی تور جهانی تک ستاره در نظر گرفتیم.

الهامی در ادامه به تشکیل کمیته های مختلف سازمان ساحلی فدراسیون اشاره کرد و گفت: مذاکرات اولیه برای اعضای این کمیته ها انجام شده است و در صورت تایید ریاست فدراسیون والیبال ابلاغ آنان صادر می شود. تلاش کردیم که از نیروهای جوان و ملی پوشان اسبق ساحلی در این کمیته ها بهره مند شویم.

وی به نشست خود با دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا در حاشیه تورهای جهانی و آسیایی تایلند اشاره کرد و گفت: در این نشست توافق شد که دوره داوری ساحلی سطح آسیا در سه ماهه چهارم سال 2018 به میزبانی ایران برگزار شود و ایران نیز پنج سهمیه برای معرفی داور خواهد داشت.

رئیس سازمان ساحلی در ادامه به رقابت های انتخابی زیر 19 سال جهان اشاره کرد و گفت: اردوهای آماده سازی تیم های ملی زیر 19 سال ایران از هفته آینده شروع می شود و رقابت های انتخابی نیز تیرماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف در سال 97 نیز اشاره کرد و گفت: امسال علاوه بر برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید، برای نخستین بار جشنواره مینی والیبال ساحلی برگزار خواهیم کرد.

الهامی در پایان به نشست با صدیقه کعبی زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون برای فعال شدن والیبال ساحلی بانوان اشاره کرد و گفت: نگاه فدراسیون در این زمینه بعد همگانی والیبال ساحلی بانوان است و در این حوزه تیم ملی و اعزام برون مرزی نخواهیم داشت. البته مسابقات قهرمانی کشور ساحلی بانوان را به میزبانی پارک های ویژه بانوان برگزار خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز