مسعود سلیمانی:

اسکواش بازان کشورمان به هفتاد درصد آمادگی رسیده‌اند

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۴:۵۵
کد خبر: ۷۰۹۱۲۶
اسکواش بازان کشورمان به هفتاد درصد آمادگی رسیده‌اند
مسعود سلیمانی با بیان اینکه خانواده اسکواش کشور دست از تمرین نمی کشند گفت: اعضای تیم ملی به دو صورت متمرکز در محل های برگزاری اردو و یا غیر متمرکز در محل اقامت شان تحت نظارت مربیان از راه دور تمریناتشان را پیگیری می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلیمانی با اعلام اینکه اعزام سه ورزشکار آقا و دو نفر از بانوان اسکواش باز به مسابقات آسیایی 2018 قطعی شده است اظهار داشت: درصدد تنظیم برنامه های مرتب و مدون برای افراد اعزامی هستیم و به محض اعلام نام افرادی که می توانند تیم را همراهی کنند و کادر فنی به برگزاری این اردوها در داخل و خارج از کشور مبادرت خواهیم ورزید.

رئیس فدراسیون اسکواش با تاکید بر اینکه تاکنون هفتاد درصد آمادگی ورزشکاران اعزامی را حفظ کرده ایم افزود: مردان ملی پوش اسکواش کشورمان در هفتم فروردین ماه سال جاری توانستند مقام سوم آسیا را در هنگ کنک به خود اختصاص دهند. و بانوان ملی پوش این رشته در زمره شش تیم برتر آسیا قرار گرفتند و پس از آن اجازه ندادیم با گذشت زمان فاصله ای ایجاد شود و ورزشکارانمان ضعیف شوند.

سلیمانی با بیان اینکه خانواده اسکواش کشور هرگز دست از تمرین نمی کشند تصریح کرد: تمرینات تیم ملی همواره به دو صورت متمرکز در محل های برگزاری اردو و یا غیر متمرکز در محل اقامت ملی پوشانمان و تحت نظارت مربیان از راه دور در حال پیگیری است.آنها تحت نظر مربیان شخصی و مربیان خارجی که در سه استان کشور مستقر هستند در حال یادگیری آخرین تکنینک ها و انجام دقیقترین تمرین ها هستند.

او کسب عناوین مختلف قهرمانی و نایب قهرمانی در مسابقات بین المللی توسط مردان اسکواش ایران در سال های قبل را یکی از شواهد قدرت بالای تیم ملی اسکواش ایران برشمرد و گفت: علاوه بر حضور در تمرینات و اردو های مختلف، بچه های ما باید در برابر آسیب دیده گی نیز مصون بمانند. لذا همواره تحت مراقبت های پزشکی ورزشی قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز