اکبر احدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آینده خوبی در انتظار بوکس ایران خواهد بود/ هدف‌گذاری فدراسیون برای موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ است

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۶:۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۰۹۶۳۲
آینده خوبی در انتظار بوکس ایران خواهد بود/ هدف‌گذاری فدراسیون برای موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ است
سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: نگاهی که ما و فدراسیون داریم به المپیک 2020 است و ما همه توانمان را گذاشتیم که بتوانیم در این مسابقات کسب سهمیه کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اکبر احدی، سرمربی تیم ملی بوکس درخصوص وضعیت تمرین ملی‌پوشان برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا صحبت کرد.

احدی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: مرحله پنجم تمرین بوکسورها از هفدهم اردیبهشت آغاز شده و تمرینات ما در این مدت به صورت فشرده برگزار شده است. این تمرینات تا چهارم خردادماه ادامه دارد و تیم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و همچنین بازی‌های آسیایی جاکارتا خود را آماده می‌کند. خداروشکر شرایط تمرین به صورت خوبی است و در این چند مرحله‌ای که پشت سر گذاشتیم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم و امید زیادی داریم که بتوانیم آینده خوبی را برای بوکس ایران با این بچه‌ها ترسیم کنیم.

وی در ادامه افزود: روزهای اولی که من مسئولیت تیم ملی را برعهده گرفتم بعد از حذف سه وزن بالا مقداری نگرانی وجود داشت ولی در دو تورنمنت اخیری که حضور داشتیم و نتایج خوبی که اوزان پایین ما کسب کردند این امیدواری به وجود آمد که در جاکارتا بتوانیم بازی‌های قابل قبولی را انجام دهیم و نتایج لازم را کسب کنیم. نگاهی که ما و فدراسیون داریم به المپیک 2020 است و ما همه توانمان را گذاشتیم که بتوانیم در این مسابقات کسب سهمیه کنیم و هم اینکه در المپیک 2020 طلسم شکسته شود و مدال بگیریم.

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: نگاه ما به بازی‌های آسیایی یک مسابقه پیش فرض و آماده‌سازی برای درخشش در المپیک 2020 است. سعی خواهیم کرد که در جاکارتا حضور شایسته‌ای داشته باشیم و صرفا به خاطر کسب مدال به آنجا نخواهیم رفت. هدف اصلی ما کسب موفقیت در المپیک است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز