سلطانی فر در بازدید از اردوی هندبال؛

دوران جدیدی از فعالیت در هندبال آغاز شده است/از این رشته انتظار ویژه ای داریم

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۱:۱۸
کد خبر: ۷۰۹۷۲۷
دوران جدیدی از فعالیت در هندبال آغاز شده است/از این رشته انتظار ویژه ای داریم
وزیر ورزش وجوانان در بازدی از اردوی هندبال گفت: حساب ویژه ای روی هندبال باز کردیم و حمایت و پشتیبانی کافی هم صورت می گیرد و انتظارات هم ویژه است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی هندبال  گفت: واقعیت آن است که سوابق هندبال نشان می دهد که در چند دوره این رشته با فراز و نشیب همراه بوده است اما اکنون دوره جدیدی را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: همیشه فکر می کردم چرا اتفاقات خوب والیبال در هندبال نمی افتد،چرا که این رشته ظرفیت های خوبی دارد و از لژیونرهای زیادی بهره می برد و دور از ذهن نیست با برنامه ریزی و تلاشی که با مدیریت آقای رحیمی آغاز شده و سوابقی که ایشان در مدیریت ورزش دادرد و با عنایت به ظرفیت بالای هندبال ،یقین دارم دوران جدیدی در هندبال را شروه کردیم و سال های آینده خبر های خوبی از این رشته خواهیم شنید.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد:  حساب ویژه ای روی هندبال باز کردیم و حمایت و پشتیبانی کافی هم صورت می گیرد و انتظارات هم ویژه است وبا برسی هایی که داشتیم  در رده های سنی پایین تر هم از پتانسیل خوبی برخوردار هستیم که همه موارد می تواند به آینده خوب هندبال کمک کند.

سلطانی فر در ادامه خاطرنشان کرد:هندبال توانایی خوبی برای درخشش در بازی های آسیایی جاکارتا دارد. با برنامه ریزی پنج تا ده ساله هندبال مانند والیبال می تواند به قدرت برتر قاره کهن تبدیل شود و وزارت ورزش وجوانان و همچنین کمیته ملی المپیک از همه توانمندی برای حمایت بیشتر و اردوهای بهتر دریغ نخواهند کرد ،تا نتیجه خوبی بگیریم.سر مربی جدید هم از سوابق خوبی برخوردار است و در حرکت جدید هندبال ایران می تواند به ما کمک کند تا موفقیت های این رشته رقم بخورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز