قرمزپوشان در انتظار ابلاغ فیفا؛

داد گاه CAS به نفع پرسپولیس رای داد/ خبر های خوش برای سرخپوشان در راه است

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۸:۵۸:۲۲
کد خبر: ۷۱۰۵۱۸
داد گاه CAS به نفع پرسپولیس رای داد/ خبر های خوش برای سرخپوشان در راه است
دادگاه CAS نظر مساعد خود را با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از رایزنی‌های مختلف و جلسات متعددی که حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در ایران، ترکیه و سوئیس انجام داد در نهایت دادگاه CAS موافقت خود را با باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در دوره نقل و انتقال تابستانی اعلام کرد.

مسئولان دادگاه CAS نظر مساعد خود را با لغو محرومیت پرسپولیس اعلام کردند اما قطعیت این مسئله در گرو ابلاغ فیفا خواهد بود.

در جلسه‌ای که در همین زمینه انجام شده بود مسئولان فیفا باید ۲۱ روز قبل از تشکیل این جلسه مطلع می‌شدند اما بنابه دلایلی این اتفاق نیفتاد و آن‌ها در جلسه حاضر نشدند.

این در حالی است که به دلیل غیبت مسئولان فیفا در این جلسه حالا آنها باید رأی خود را در این خصوص اعلام کنند و لغو محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی در گرو این است که این رأی را پذیرفته شود.

گفته می شود که رایزنی‌ها در این خصوص ادامه دارد و به احتمال فراوان طی امروز و فردا ابلاغ رسمی لغو محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی به فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد شد و این بی تردید خوش ترین خبر برای سرخپوشان پایتخت خواهد بود.

 

نظر شما
پرونده ویژه