هان‌جو:

ساعت بازی ایران و ژاپن طبق قانون AVC تعیین شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۷:۴۲
کد خبر: ۷۱۰۵۹۹
رئیس کمیته فنی مسابقات اعتراض کادرفنی ایران نسبت به ساعت بازی تیم با ژاپن را وارد ندانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران درحالی در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا- تایلند، به مصاف ژاپن رفت که دقایقی پیش از شروع رقابت این دیدار، میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران و نازنین فتح‌اله‌پور سرپرست تیم بار دیگر اعتراض خود را نسبت به ساعت برگزاری این بازی با دکتر ایوم هان جو(Eom han-joo) رئیس کمیته فنی مسابقات اعلام کردند.

شاگردان شعبانیان که روز قبل در آخرین ساعات روز به مصاف مالزی رفته بودند طبق تصمیم کمیته برگزار‌کننده مسابقات مجبور شدند آغازکننده اولین رقابت روز پنجم مسابقات باشند. این موضوع درحالی مورد اعتراض رسمی کادرفنی ایران قرار گرفت که دکتر ایوم رئیس کمیته فنی مسابقات در پاسخ به آن، به قانون کنفدراسیون والیبال در این خصوص اشاره کرد و گفت: طبق قانون AVC که البته آقای سعید درخشنده هم در جریان آن هستند، 15 ساعت ریکاوری پیش از برگزاری هر رقابت کافی است و نیازی نیست حتما تیم‌ها 24 ساعت ریکاوری داشته باشند.

او از شادابی بازیکنان ایران هم صحبت کرد و افزود: از نظر من بازیکنان ایران نه‌تنها خسته نیستند، بلکه بسیار هم شاداب هستند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز