فریبا محمدیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مذاکرات خوبی با صداوسیما برای پخش زنده بازی‌های آسیایی انجام شد/ حضور بانوان در میادین جهانی همیشه نقطه قوت ما بوده است

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۳:۳۸:۴۹
کد خبر: ۷۱۲۱۵۵
مذاکرات خوبی با صداوسیما برای پخش زنده بازی‌های آسیایی انجام  شد/ حضور بانوان در میادین جهانی همیشه نقطه قوت ما بوده است
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، گفت: مذاکرات خوبی با صدا و سیما انجام شد و امیدواریم افتخار آفرینی زنان ایرانی در رقابت‌های آسیایی توسط صدا و سیما پخش شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ الهه احمدی، دارنده مدال طلای رقابت‌های جام جهانی با استقبال گرم فریبا محمدیان، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، علی دادگر، رییس فدراسیون تیراندازی و اعضای فدراسیون به وطن بازگشت.

فریبا محمدیان، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش وجوانان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: فدراسیون‌ها برای درخشش بانوان ایرانی برنامه ریزی بسیار خوبی انجام داده‌اند و اکنون شاهد هستیم که بانوان  کشورمان توانستند در رقابت‌های مختلف به عناوین خوبی برسند.

وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان به حوزه بانوان اهمیت ویژه‌ای می‌دهد، بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان در کنار فدراسیون‌ها به مشکلات ورزش بانوان توجه بسیاری دارد و زمینه فعالیت آنها را فراهم می‌سازد. علی رغم اینکه به بازی‌های آسیایی جاکارتا نزدیک می‌شویم انتظارات ما هم از ورزشکاران افزایش می‌یابد. کارشناسی‌هایی که به همراه فدراسیون‌ها شکل گرفت به درخشش بانوان ایرانی بسیار امیدوار هستیم.

محمدیان با تاکید بر اینکه ورزش بانوان اکنون به جایگاه خوبی رسیده است، افزود: امروزه از زنان ایرانی در رقابت‌های مختلف انتظار دریافت مدال را  دارند. بانوان ایرانی در بازی‌های بین‌المللی حضور یافتند و امروز با اعتماد به نفس بالایی در مسابقات مختلف با شایستگی تمام رقابت می‌کنند. حضور بانوان همیشه نقطه قوت بوده، بانوان ایرانی علاوه بر فعالیت ورزشی در  حوزه‌های اقتصادی و سیاسی هم تاثیرگذار هستند.

معاون توسعه ورزش بانوان درباره پخش  زنده رقابت‌های بانوان ایرانی در مسابقات جاکارتا، گفت: ساز و کارهای لازم برای پخش زنده رقابت‌های بانوان ایرانی در نظر گرفته شد و مذاکرات خوبی با صدا و سیما انجام شده و امیدواریم افتخار آفرینی زنان ایرانی در رقابت‌های آسیایی توسط صدا و سیما پخش شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز