در حضور نایب رییس فدراسیون فوتبال صورت گرفت؛

قهرمانی تیم فوتسال ارتش با شکست استقلال

۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۲:۰۰
کد خبر: ۷۱۳۱۴۳
قهرمانی تیم فوتسال ارتش با شکست استقلال
قهرمانی تیم فوتسال ارتش با شکست استقلال تهران در حضور نایب رییس فدراسیون فوتبال صورت گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات فوتسال جام  رمضان به میزبانی ستاد فرماندهی کل ارتش،  در شامگاه چهارشنبه ۹ خرداد  به ایستگاه اخر رسید و در دیدار فینال تیم فوتسال منتخب آجا به مقام قهرمانی دست یافت. تیم پیشکسوتان استقلال هم در جایگاه دوم قرار گرفت و نتوانست در برابر تیم قدرتمند ارتش حرفی برای گفتن داشته باشد و نتیجه را با نتیجه ۷ -۴ واگذار کرد.

دیدار رده بندی هم که بین دو تیم بانک حکمت ایرانیان و تیم پیشکسوتان ارتش بود با پیروزی پیشکسوتان ارتش به پایان رسید. تیم فوتسال بانک حکمت به عنوان تیم اخلاق این مسابقات انتخاب شد.در پایان مراسم اختتامیه این دوره از رقابت ها برگزار گردید که به تیم های اول تا سوم مسابقات به همراه تیم اخلاق این دوره از مسابقات کاپ قهرمانی، حکم و مدال قهرمانی به همراه جوایز نقدی اهدا گردید.

از نکات جالب توجه و ویژه حضور  کفاشیان نایب رییس فدراسیون فوتبال، امیر سرتیپ۲ جمشید فولادی ریاست سازمان تربیت بدنی کل ارتش ج . ا.ا، مهدی مناجاتی از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال  و همچنین تعدادی از فرماندهان و افسران عالی رتبه ستاد مشترک فرماندهی ارتش در این مراسم بود که جذابیت خاصی به این شب فراموش نشدنی بخشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز