مهدی پاشازاده:

غیرت ایرانی همیشه زبانزد بوده است/ ملی‌پوشان باید از جام جهانی برای معرفی فوتبال ایران استفاده کنند

۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۴۴:۱۳
کد خبر: ۷۱۴۶۶۴
غیرت ایرانی همیشه زبانزد بوده است/ ملی‌پوشان باید از جام جهانی برای معرفی فوتبال ایران استفاده کنند
مدافع تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 تاکید کرد ایران در گروه سختی قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی پاشازاده مدافع تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 تاکید کرد ایران در گروه سختی قرار گرفته است اما غیرت ایرانی همیشه از ما تیمی غیرقابل پیش بینی ساخته و چه بسا بازیکنان ما بتوانند توانمندی های خود را در بهترین شرایط به دنیا نشان دهند.

مهدی پاشازاده در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: از لحاظ فرهنگی حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی اهمیت ویژه ای دارد چرا که این رویداد مورد توجه جهانیان است بنابراین حرکت و رفتار هر بازیکن ایرانی باید معرف فرهنگ و تمدن غنی کشورمان باشد و آنچه که از بعد فنی اهمیت بیشتری دارد همین حضور متناسب با فرهنگ ایرانی است که امیدوارم در تحقق این هدف موفق باشیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 ادامه داد: تیم ملی فوتبال ایران در گروه سختی قرار دارد. قدرت حریفان از ما بیشتر است به همین دلیل نباید انتظار زیاد داشت اما از طرفی غیرت ایرانی هم همیشه از تیم ما یک تیم غیرقابل پیش بینی ساخته تا جاییکه می توانیم در مقابل تیم های بزرگ نتایج خوبی رقم بزنیم.

بازیکن اسبق استقلال ارائه نمایش فوتبال خوب و زیبا را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: هرچه قدر بهتر و فنی تر بازی کنیم بهتر می توانیم توانمندی فوتبال ایران در این ویترین مهم را به جهانیان نشان دهیم.

پاشازاده گفت: میدان جام جهانی یک فرصت بی نظیر برای هر فوتبالیست است که باید از آن نهایت استفاده را ببرد به همین دلیل باید هر بازیکن با تمام وجود و با تمرکز کامل و جسارت زیاد به میدان رود تا بتواند از حیثیت فوتبال ایران دفاع کند.

این بازیکن سابق تیم ملی حضور بازیکنان ایرانی در لیگ های معتبر اروپایی را مهم دانست و توضیح داد: جام جهانی می تواند فرصت معرفی بازیکنان ایران به تیم های مطرح دنیا باشد بنابراین بازیکنان از این رویداد می توانند با بروز توانمندی استفاده لازم را ببرند تا حضور آنها در لیگ های معتبر دنیا محقق شود چرا که هر چه به تعداد لژیونرهای فوتبال ایران اضافه شود قطعا می تواند به سود رونق این رشته در کشور باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز