محمد پنجعلی:

برای ایران بازی خوب در جام جهانی یک نتیجه مطلوب است/ قطعا از پیش باخته نیستیم

۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۵۶:۴۱
کد خبر: ۷۱۴۸۹۶
برای ایران بازی خوب در جام جهانی یک نتیجه مطلوب است/ قطعا از پیش باخته نیستیم
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است : تیم ملی بازی های خوبی را به دلیل انگیزه بالا در مقابل تیم های قدر دنیا در جام جهانی به نمایش می گذارد و همین بازی خوب نیز یک نتیجه مطلوب است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد پنجعلی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان شرایط تیم ملی قبل از حضور در بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال را خوب توصیف کرد و انگیزه بازیکنان را یکی از شاخصه های مهم تیم ملی دانست و توضیح داد: هم گروهی با تیم های قدر دنیا اتفاقا برای تیم ملی فوتبال ایران اتفاق بسیار خوبی است و رویارویی با برخی ستارگان دنیای فوتبال باعث افزایش انگیزه ملی پوشان شده و همین عامل بسیار مهمی در ارائه بازی های خوب در جام جهانی است بطوریکه می توانیم نسبت به این مهم و ارائه تاکتیک های مناسب و فوتبال منطقی امیدوار باشیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی یک موفقیت خوب محسوب می شود از طرفی به هیچ وجه قبول ندارم که از پیش باخته هستیم هرچند حریفان بسیار قدری داریم اما همین موضوع به عامل مهمی برای افزایش انگیزه بازیکنان تبدیل شده است و پیش بینی من این است که در روسیه بازی های خوبی انجام خواهیم داد و چه بسا نتیجه بگیریم.

پنجعلی ادامه داد: هیچ شکی نیست که ارائه یک بازی خوب فوتبال همراه با نشان دادن توانایی های ذاتی ملی پوشان در قالب تاکتیک های مناسب هم برای فوتبال ما یک نتیجه مطلوب است و نتیجه را در زمین از هم اکنون نمی توان پیش بینی کرد ولی بازی خوب از بازیکنان انتظار همه مردم است و با توجه به انگیزه های آنها تحقق می یابد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس شانس پیروزی ایران در برابر مراکش را بالا دانست و اظهار داشت: در این دیدار شانس زیادی برای برد داریم و همین برد در مصاف اول هم می تواند به ادامه راه موفقیت آمیز کمک کند.

پنجعلی حضور فرهنگی تیم ملی ایران در جام جهانی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: دیدارهای جام جهانی علاوه بر فرصت ابراز توانمندی های فنی, زمینه مجدد برای معرفی فرهنگ، تمدن و تاریخ کهن ایران را بوجود خواهد آورد که باید بازیکنان و کادر فنی در این راستا تلاش کنند و بار دیگر چهره ای خوب و به یادماندنی از ایران به جا بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز