امروز منتشر شد؛

تشکر فلسطینی ها از مسی و یارانش به دلیل لغو بازی تدارکاتی با رژیم اشغالگر قدس

۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۷:۴۵
کد خبر: ۷۱۵۳۶۲
تشکر فلسطینی ها از مسی و یارانش به دلیل لغو بازی تدارکاتی با رژیم اشغالگر قدس
وزارت امورخارجه فلسطین با انتشار بیانیه ای از آرژانتینی ها بخاطر لغو دیدار تدارکاتی با رژیم اشغالگر قدس تشکر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پی انصراف تیم ملی آرژانتین از برگزاری دیدار تدارکاتی با رژیم صهیونیستی در قدس، وزارت خارجه فلسطین با انتشار بیانیه ای از آرژانتینی ها تشکر کرد.

این وزارتخانه از فدراسیون فوتبال آرژانتین، تیم ملی فوتبال و مردم آرژانتین بخاطر حمایت از فلسطین، تشکر کرد. همچنین برای تیم ملی آرژانتین در جام جهانی آینده در روسیه آرزوی موفقیت کرد.

وزارت امور خارجه فلسطین روز گذشته تأیید کرد که تیم فوتبال آرژانتین رسما این مسابقه تبلیغاتی برابر رژیم اسرائیل  را لغو کرده است.

وزارت خارجه در بیانیه ای اعلام کرد که لغو این بازی - که در ابتدا قرار بود در حیفا برگزار شود و سپس محل برگزاری آن به قدس تغییر کرد - برای جامعه اسرائیلی در مورد تلاش های سیاستمداران برای پنهان کردن اشغالگری از طریق سیاسی کردن ورزش و سایر رویدادهای فرهنگی پیام واضحی داشت.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و مقامات وزارت خارجه لغو این بازی را موفقیت و دستاوردی بزرگ ،توصیف کرده اند.

آنها از آرژانتین خواستند تا این اقدام رژِیم اسرائیل را مصداق بهره برداری از ورزش به منظور اهداف سیاسی بدانند و این خواسته فلسطین مورد حمایت بسیاری از گروه های جامعه شهری فلسطین، از جمله کمیته همبستگی با مردم فلسطین قرار گرفت.

جبرئیل رجوب ،رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین از همه ی سازمان هایی که برای حقوق بشر و همبستگی با مردم فلسطین فعال هستند، ستایش و از کمک آنها در لغو این بازی قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز