جام جهانی۲۰۱۸؛

گزارش ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازی ایران و اسپانیا+عکس

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۱۹۸۶۰
گزارش ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازی ایران و اسپانیا+عکس
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: کارلوس کی‌روش در بازی برابر اسپانیا باید به دنبال جانشین روزبه چشمی باشد که به دلیل مصدومیت ادامه جام جهانی را از دست داده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهه نقل از سایت AFC، تیم ملی فوتبال ایران فردا شب در دیداری بسیار حساس از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف تیم ملی اسپانیا خواهد رفت.

سایت AFC پیش از این بازی نوشت هرچند عنصر شانس تا حد زیادی در پیروزی ایران برابر مراکش دخیل بود ولی نمی‌توان از فوتبال جذاب و پرشور و نشاط این تیم به راحتی گذشت. کسب پیروزی در بازی برابر مراکش باعث شد ایران صدرنشین گروه خود باشد. حالا با این سه امتیاز آن‌ها اعتماد به نفس بیشتری هم دارند.

بازیکنان تیم ملی ایران در تمرین‌های گذشته خود با اعتماد به نفس خاصی تمرین کرده و از صعود به دور دوم سخن به میان آورده است.کارلوس کی‌روش در بازی برابر اسپانیا باید به دنبال جانشین روزبه چشمی باشد که به دلیل مصدومیت ادامه جام جهانی را از دست داده است. جالب خواهد بود اگر بدانیم کی‌روش چه برنامه‌ای برای مهار قدرت هجومی لاروخا در سر پرورانده است.

 

تیم ملی اسپانیا در بازی نخست برابر پرتغال به تساوی ۳ بر ۳ رسید. باید به یاد بیاوریم که این تیم در سال ۲۰۱۰ که قهرمان جام جهانی شد، در اولین بازی  به سوئیس باخت. فرناندو هیرو سرمربی جوان اسپانیا ممکن است تیمش را با تغییراتی به این بازی خواهد رفت. درخشش کاستا و عملکرد ضعیف  دخئا ممکن است باعث شود تغییراتی را در تیم ملی اسپانیا ببینیم.

آیا می‌دانید؟

پیروزی ایران برابر مراکش اولین برد ایران در جام جهانی بعد از بازی برابر آمریکا بود. ایران بعد از آن بازی ۷ بازی در جام جهانی انجام داد که ۵ شکست و ۲ تساوی به دست آمد.

 

نظر شما
پرونده ویژه