نیجریه دو - ایسلند صفر؛

پیروزی عقاب‌های سبز مقابل وایکینگ‌ها/ نیجریه به صعود امیدوار شد

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۲۵:۵۸
کد خبر: ۷۲۰۹۰۲
پیروزی عقاب‌های سبز مقابل وایکینگ‌ها/ نیجریه به صعود امیدوار شد
تیم ملی نیجریه توانست با نتیجه دو بر صفر تیم ملی ایسلند را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتبال نیجریه در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی روسیه به مصاف تیم ملی فوتبال ایسلند رفت که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع نیجریه به پایان رسید.

* هر دو تیم در ابتدا بازی را محتاطانه  پیگیری کردند. دقیقه 3 شوت سیگوردسون را دروازه بان نیجریه به کرنر فرستاد تا اولین خطر مسابقه ایجاد شود.

* تیم ملی ایسلند بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد. دقیقه 34 ضربه بیارناسون با اختلاف نسبتا کم از بالای دروازه نیجریه به بیرون رفت.

* هر دو تیم تلاش کردند تا به گل برسند اما دفاع مستحکم دو تیم مانع گلزنی شد تا این دیدار در نیمه نخست با تساوی صفر - صفر به پایان رسید. 

* تیم ملی نیجریه به دنبال گل برتری بود و نیمه دوم را هجومی آغاز کرد. در دقیقه ۵۰ احمد موسی توانست با کنترل عالی توپ به زیبایی دروازه ایسلند را باز کند و تیمش را پیش بیندازد تا همچنان بازی بدون گل در جام جهانی نباشد. احمد موسی هر سه گل آخر نیجریه در جام‌جهانی را به ثمر رسانده‌است و با سه گل زده در جام‌جهانی، گلزن ترین بازیکن تاریخ نیجریه در جام‌جهانی محسوب می‌شود.

 

2770

 

* دقیقه 71 ضربه ایستگاهی نیجریه به روی دروازه ارسال شد که ضربه سر بالوگان با خوش شانسی ایسلند از بالای دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه 75 استارت احمد موسی با عبور از مدافع و دروازه بان ایسلند همراه شد. موسی توانست گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه ایسلند کند.

 

2610

 

* دقیقه 82  داور بعد از ویدئو چک برای ایسلند یک ضربه پنالتی اعلام کرد اما سیگوردسون با بی دقتی این پنالتی را از دست داد تا ایسلند فرصت گلزنی خود را از دست بدهد.

* ایسلند تلاش کرد گل‌های خورده خود را جبران کند اما عملکرد خوب بازیکنان نیجریه مانع گلزنی مهاجمان ایسلند شد و این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع نیجریه به پایان رسید.

 

4625

 

ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:

نیجریه:

 اوچوئا، ادوو، اکونگ، بالوگان، اومرو، ندیدی، اتبو، میکل، موسی، موسس، ایهناچو.


ایسلند:

هالدرسون، سوارسون، راگنار سیرگوردسون، آرناسون، ماگنوسون، بجارناسون، گیلفی سیگوردسون، گونارسون، گیسلاسون، فینبوگاسون و بودوارسون.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز