دبیر فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با خبرگزاری برنا:

صعود از این گروه برای بچه ها غیرممکن نیست/ حضور وزیر ورزش برای تیم ملی روحیه بخش بود/ تیم ملی نماینده شایسته‌ای برای ملت ما بود

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۸:۴۶:۵۹
کد خبر: ۷۲۱۳۱۴
صعود از این گروه برای بچه ها غیرممکن نیست/ حضور وزیر ورزش برای تیم ملی روحیه بخش بود/ تیم ملی نماینده شایسته‌ای برای ملت ما بود
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنده مانند همه مردم به این تیم برای غلبه بر پرتغال و صعود از این گروه سخت امیدوار هستم و این مهم برای بچه های ما غیر ممکن نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یوناتن بت کلیا، دبیر فراکسیون ورزش و نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به بازی چشم نواز ملی پوشان ایران مقابل ستارگان اسپانیا، به خبرنگار برنا گفت:خوشبختانه تیم ملی فوتبال در این دیدار نماینده‌ای شایسته برای مردم ایران بود و نشان داد جوانان ما دارای چه توانمدی و پتانسیل قدرتمندی هستند.

وی افزود: پیش از دیدار تیم فوتبال ایران برابر اسپانیا همه مردم دعا می‌کردند بازیکنان بازی خوبی را به نمایش بگذارند و کمتر گل بخورند اما در پایان این دیدار مردم می‌گفتند ای کاش پیروز می‌شدیم و من فکر می‌کنم حداقل نتیجه عادلانه مساوی بود و به طور کلی این بازی نشان داد فوتبال ایران چه رشد چشمگیری داشته است.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس درباره حضور وزیر ورزش وجوانان در روسیه و اهدای پاداش برد مراکش پیش از بازی با اسپانیا اظهار داشت: من فکر می کنم حضور وزیر ورزش و جوانان در روسیه بسیار ارزشمند بود چراکه این موضوع باعث شد ملی پوشان روحیه مضاعفی داشته باشند و پرداخت پاداش برد مراکش نیز بسیار به موقع و به جا بود و برای تیم روحیه بخش. اگرچه جوانان ایران برای پاداش بازی نمی‌کنند و پاداش اصلی را از مردم گرفته‌اند اما همین که شخص اول ورزش کشور در کنار بازیکنان بود و از تلاش‌های آنها تجلیل کرد، ارزشمند و برای بازیکنان و کادر فنی روحیه بخش است و بنده از دکتر سلطانی‌فر تشکر می‌کنم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره بازی با اسپانیا نیز عنوان کرد: بنده مانند همه مردم به این تیم برای غلبه بر پرتغال و صعود از این گروه سخت امیدوار هستم و این مهم برای بچه‌های ما غیرممکن نیست. به هر حال کسب هر نتیجه دیگری هم چیزی از ارزش‌های ملی پوشان ایران کم نمی‌کند. ما با قهرمان اروپا بازی داریم اما من فکر می‌کنم بچه‌ها به خودباوری رسیده‌اند که می‌توانند دروازه هر تیمی را باز کنند همانگونه که دروازه اسپانیا را باز کردند و داور گل را مردود اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز