پریسا جوادی در گفتگو با برنا:

تورنمنت کره جنوبی آزمون خوبی برای حضور در جاکارتا است/ امیدوارم مدال‌های خوش رنگی کسب کنیم

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۷:۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۲۲۲۰۱
تورنمنت کره جنوبی آزمون خوبی برای حضور در جاکارتا است/ امیدوارم مدال‌های خوش رنگی کسب کنیم
عضو مازندرانی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: حضور در تورنمنت کره جنوبی می تواند آزمون خوبی باشد برای بازی های جاکارتا، که بتوانیم هم خودمان را محک بزنیم و هم با دیگر حریفانمان آشنا شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پریسا جوادی، ملی پوش مازندرانی تکواندو بانوان، درخصوص اردوهای برگزار شده جهت آمادگی تیم ملی پیش از اعزام به تورنمنت کره جنوبی و بازی های آسیایی جاکارتا، در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی از 21 خردادماه تمرینات خود را برای حضور در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی و همچنین تورنمنت   G2 که تیرماه به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود آغاز کرده ایم. شرایط اردوها خوب است ملی پوشان همه با انگیزه برای حضور در این دو رقابت مهم بی وقفه تمرین می کنند.

وی افزود: بازی‌های آسیایی جارکارتا بعد از المپیک یکی از مهم‌ترین رویداد های ورزشی محسوب می‌شود، به نظرم حضور در تورنمنت کره جنوبی می‌تواند آزمون خوبی باشد برای بازی‌های جاکارتا، که بتوانیم هم خودمان را محک بزنیم و هم با دیگر حریفانمان آشنا شویم.

وی درباره شانس کسب مدال توسط ملی پوشان در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد:  ما تمرینات خوبی را سپری کرده ایم وهنوز زمان زیادی تا شروع مسابقات باقی مانده بنابراین می توانیم میزان آمادگی خود را بالا ببریم. با توجه به این که پیش ازحضور در جاکارتا به یک تورنمنت خوب اعزام می شویم که تعداد بازیکنان حاضر در این رقابت ها بسیار بالاست، پس بهتر می توانیم نقاط ضعف و قدرت خود را شناسایی کنیم و با انگیزه و آمادگی لازم در جاکارتا حاضر شویم. همه ما برای کسب بهترین نتیجه می رویم و امیدوارم بتوانیم مدال های خوش رنگی را به دست بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز