اروگوئه سه - روسیه صفر؛

شکست سنگین اسبوریانا در خانه/ صعود مقتدرانه آبی آسمانی‌ها به مرحله بعد

۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۲۳:۱۷
کد خبر: ۷۲۲۲۸۵
شکست سنگین اسبوریانا در خانه/ صعود مقتدرانه  آبی آسمانی‌ها به مرحله بعد
تیم ملی فوتبال اروگوئه توانست تیم ملی روسیه را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتبال اروگوئه در سومین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی روسیه به مصاف تیم ملی فوتبال روسیه رفت که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع اروگوئه به پایان رسید.

تیم ملی اروگوئه بازی را هجومی آغاز کرد و تیم میزبان را تحت فشار قرار داد و دقیقه 10 به گل رسید. سوارز، ستاره بارسایی تیم ملی سوارز توانست دروازه تیم ملی روسیه را باز کند. خطایی که در قوس محوطه جریمه روی بنانتکور اتفاق افتاده بود را سوارز با شوت زمینی تماشایی به گوشه دروازه اروگوئه فرستاد که تلاش آکنیف هم بی‌ثمر بود تا گل اول بازی برای اروگوئه ثبت شود.

در دقیقه 35 اسمولینکوف با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا روسیه 10 نفره شود. 

3364

 

تیم ملی اروگوئه بعد از به ثمر رساندن گل نخست به حملات خود ادامه داد و  در دقیقه 23 مدافع روسیه به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. سانتر کوتس از روی کرنر سمت راست زمین را ژیوبا با ضربه سر برگشت داد که توپ در پشت محوطه جریمه به لاکسالت رسید که شوت  روی پای چپ او در میانه راه به چریشف برخورد کرد تا با تغییر جهت از خط دروازه روسیه عبور کند و دومین گل روسیه به ثمر برسد. این دیدار در نیمه نخست با برتری اروگوئه به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم ملی روسیه همه تلاش خود را به کار برد اما نتوانست به گل برسند. تیم ملی فوتبال اروگوئه در دقیقه 90 کاوانی توانست گل سوم را وارد دروازه کند ارسال توپ آراسکاتا از روی کرنر با ضربه سر گودین همراه شد که آکینف با واکنش خوبی توپ را دفع کرد ولی در ریباند کاوانی بالاخره موفق شد دروازه روسیه را باز کند و سومین گل اروگوئه را بزند و این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع اروگوئه به پایان رسید.

ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:

 اروگوئه: 

موسلرا، گودین، بنتانکور، ناندز، سوارس، توریرا وسینو، لاکست، کوتس، کاوانی و کاسرس.

 روسیه:

 آکینفیف، کوتپف، ایگناشویچ، چریشف، گازینسکی، زوبنین، کودراشف، میرانچوک، صمدوف، زیوبا و اسمولینکوف.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز