علی کفاشیان:

ایران به‌ دنبال میزبانی مسابقات مختلف در آسیا خواهد بود

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۹:۲۷
کد خبر: ۷۲۳۶۹۹
ایران به‌ دنبال میزبانی مسابقات مختلف در آسیا خواهد بود
رییس سازمان لیگ فوتسال گفت: میزبانی مسابقات در رده‌های مختلف جوانان، نوجوانان و منطقه‌یی در بخش آسیا را در دستور کاری خود قرار داده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان صبح شنبه در مراسم افتتاحیه لیگ فوتسال ضمن خیر مقدم با ناظران و نمایندگان فوتسال گفت: شما به عنوان بازوان اجرایی مجموعه فوتسال در استان‌ها و در حین برگزاری رقابت‌های لیگ فوتسال نقش مهم و تاثیر گذاری دارید. از شما می‌خواهم به بهترین نحو ممکن تمامی شرایط و وضعیتی که در حین برگزاری مسابقات و برنامه‌های مختلف که مربوط به رشته فوتسال است زیر نظر داشته و با اعلام موارد به سازمان لیگ فوتسال، ما را در هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات و اجرای برنامه‌ها یاری کنید.

وی ادامه داد: سازمان لیگ فوتسال نیاز دارد تا اطلاعات و داشته‌های دقیقی را از استان‌های مختلف برای برگزاری مسابقات داشته باشد که این امر با همراهی و کمک شما عزیزان میسر می‌شود. قصد داریم با اجرای برنامه‌های دقیق و صحیح شرایطی را بر فوتسال حاکم کنیم که شاهد روند رشد بیش از پیش باشیم و معتقدم این امر با حمایت نمایندگان و ناظران و باشگاه‌ها رخ می‌دهد.

رییس سازمان لیگ فوتسال در پایان گفت: قصد داریم فوتسال را در ایران و آسیا بیش‌تر از گذشته گسترش دهیم. میزبانی مسابقات در رده‌های مختلف جوانان، نوجوانان و منطقه‌یی در بخش آسیا را در دستور کاری خود قرار داده‌ایم.

مراسم افتتاحیه نشست نمایندگان سازمان لیگ فوتسال با حضور کفاشیان نایب رییس فدراسیون و رییس سازمان لیگ فوتسال، کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال و ناظران و نمایندگان فوتسال از سراسر کشور صبح امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز