مهسا پوررحمتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سطح شمشیربازی ایران بالا رفته است/ برای تیم سابر بانوان در جاکارتا آرزوی موفقیت می‌کنم

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۴۳:۱۱
کد خبر: ۷۲۴۰۸۲
ملی پوش شمشیربازی اپه بانوان گفت: با رتبه ای که در تایلند به دست آوردیم انگیزه مان چند برابر شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های شمشیر بازی قهرمانی آسیا در تایلند در حالی به پایان رسید که تیم ایران در بخش اپه تیمی توانست برای نخستین بار در حضور قدرت های آسیایی و جهانی به جمع 8 تیم برتر برسد.

مهسا پوررحمتی یکی از اعضای تیم پرافتخار ایران در این دوره از رقابت ها در گفتگو با خبرنگار برنا، درخصوص حضور تیم ملی در بین 8 تیم برتر آسیا و سطح برگزاری این دوره از رقابت ها عنوان کرد: سطح برگزاری مسابقات به لحاظ فنی بسیار بالا بود. هر کشوری با بهترین بازیکنانش در این دوره شرکت کرده بود. در دوره های گذشته بهترین رتبه ما تیم 13 یا 14 آسیا بود اما امسال با 4 ماه تمرین متوالی، توانستیم استرالیا را شکست دهیم. 2 شمشیرباز استرالیا در جمع 16 نفر برتر حضور داشتند و امتیازشان از ما بالاتر بود اما به لطف خدا این تیم را حذف کردیم و به جمع 8 تیم برتر آسیا رسیدیم.

وی درباره سطح شمشیربازان ایران در بخش بانوان در چند سال گذشته اظهار کرد: سطح شمشیربازی ایران بالا رفته است. قطعا با اعزام به مسابقات بیشتر و تجربه میادین مختلف می توانیم پیشرفت بیشتر ی داشته باشیم. با رتبه ای که در تایلند به دست آوردیم انگیزه مان چند برابر شده است. هدف ما نتیجه گرفتن بود و خوشبختانه این اتفاق افتاد هرچند که مدالی نگرفتیم ولی نتیجه قابل قبولی کسب کردیم.  قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به ما گفته بودند که اگر خوب نتیجه بگیرید به بازی های آسیایی جاکارتا هم اعزام می شوید.

پوررحمتی اضافه کرد: این موضوع انگیزه بچه ها را برای ارائه یک بازی خوب بالا برده بود ولی فدراسیون اعلام کرد در این دوره در بخش اپه اعزام نخواهیم داشت و به جای ما سابر بانوان به جاکارتا اعزام می شود. سابر بانوان در تایلند نتیجه خیلی خوبی گرفت و امیدوارم در صورت حضور در جاکارتا بهترین اتفاق را رقم بزنند. آرزو می کنم نگاه مثبتی به شمشیربازی بانوان شود تا بتوانیم آن توانایی و استعدادهایی که داریم را به خوبی نشان دهیم و برای ایران افتخار آفرینی کنیم.

وی در پایان درباره حضور در مسابقات جهانی شمشیربازی عنوان کرد: این مسابقات 20 روز دیگر به میزبانی چین برگزار می شود. شرایط اردوها همیشه رضایت بخش است ولی امیدوارم بازیکنان بیشتری به اردو دعوت شوند تا بتوانیم بازی های تمرینی بیشتری را انجام دهیم و با آمادگی بهتری در مسابقات حاضر شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز