بعد از کسب ۴ سهمیه المپیک یوینس آیرس؛

استقبال دبیرکل کمیته ملی المپیک از تیم ملی کاراته جوانان

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۱:۲۳
کد خبر: ۷۲۴۶۵۸
استقبال دبیرکل کمیته ملی المپیک از تیم ملی کاراته جوانان
تیم ملی کاراته جوانان دختر و پسر کشورمان که در آخرین رقابت های گزینشی المپیک بوینس آیرس موفق به کسب 4 سهمیه شد بامداد امروز در میان استقبال شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته وارد کشور شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی کاراته کشورمان بعد از پشت سر گذاشتن سه رویداد گزینشی المپیک در اوکیناوا ژاپن و صوفیه بلغارستان سرانجام موفق شد در رقابت های کرواسی با حضور 4 کاراته کا دختر و پسر در فینال، ضمن کسب دو نشان طلا و 2 نقره 4 سهمیه المپیک جوانان یونس آیرس آرژانتین را کسب نماید.

در مراسم استقبال که دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمد صادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته، محسن آشوری دبیر فدراسیون، احمد شقاقی نائب رئیس آقایان، افسانه باقری نائب رئیس بانوان و جمعی از مدیران و مسئولان ورزش کشور حضور داشتند شاهرخ شهنازی ضمن تبریک به کادر فنی و ملی پوشان کاراته ابراز داشت: حضور کاراته در المپیک جوانان و بزرگسالان با توجه به شانس بالای مدال آوری آن یکی از نقاط امید ما در کسب مدال در این بازی ها خواهد بود بخصوص که هم در رده جوانان و هم بزرگسالان کاراته ایران یکی از قدرت های جهانی محسوب می شود.

شهنازی در خاتمه اظهار داشت: به مسئولین فدراسیون، کادر فنی و قهرمانان عزیز خدا قوت می گویم و امیدوارم چه در بازی های المپیک جوانان آرژانتین و چه در بازی های المپیک 2020 توکیو شاهد مدال آوری کاراته کاران کشورمان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز