هلیا سوهانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

انتخاب کیمیا علیزاده به عنوان پرچمدار ایران در جاکارتا باعث افتخار جامعه ورزش بانوان است/ برای کسب مدال طلا به مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم رفت

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۴:۵۱:۰۰
کد خبر: ۷۲۶۴۹۵
انتخاب کیمیا علیزاده به عنوان پرچمدار ایران در جاکارتا باعث افتخار جامعه ورزش بانوان است/ برای کسب مدال طلا به مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم رفت
کاپیتان تیم ملی هاکی ایران گفت: باتوجه به این که این ورزش هنوز در ایران نوپاست ولی ما در این مدت کم توانسته ایم عنوان سومی آسیا را در دوره قبل کسب کنیم و اگر برای این دوره تمرینات با هماهنگی بیشتر و منسجم‌تر برگزار شود، بدون شک می‌توانیم روی مدال طلا حساب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هلیا سوهانی، کاپیتان تیم ملی اینلاین هاکی ایران درخصوص انتخاب کیمیا علیزاده به عنوان پرچمدار کاروان تیم ملی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا بیان کرد: از این اتفاق، بسیار خرسند هستم و این انتخاب شایسته را اول به کیمیای عزیز و بعد هم جامعه ورزش تبریک می گویم. در چند سال اخیر ورزش بانوان پیشرفت خوبی داشته، بنابراین احساس می کنم این انتخاب به درستی انجام شده است.

سوهانی درباره اردوهای تیم ملی اسکیت هاکی، پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به خبرنگار برنا گفت: این مسابقات به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود، به لحاظ فنی مسابقات در سطح بالایی برگزار می شود. تا به امروز اردوها در شرایط خوبی برگزار شده و تا آخر تیرماه نیز چند دوره اردوی انتخابی برگزار می شود که این اردوها به اعتقاد من برای تست آمادگی جسمانی ورزشکاران بسیار مفید است و پس از پایان این اردوها نفرات اعزامی به مسابقات از سوی کادر فنی مشخص می شوند.

کاپیتان تیم ملی اینلاین هاکی ایران درخصوص اینکه سخت‌ترین حریفان ایران در این مسابقات چه تیم‌هایی هستند خاطرنشان کرد: چین تایپ قهرمان دوره قبل همیشه یکی از رقیبان اصلی و مدعی قهرمانی در این مسابقات به شمار می رود، در کنار این هند، چین و میزبان مسابقات هم از حریفان اصلی ما در این دوره هستند وتمام تمرکز ما این است، بتوانیم از سد این حریفان بگذریم و بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

وی در پایان درباره شانس کسب مدال توسط ملی پوشان اسکیت هاکی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: باتوجه به این که این ورزش هنوز در ایران نوپاست ولی ما در این مدت کم توانسته ایم عنوان سومی آسیا را در دوره قبل کسب کنیم و اگر برای این دوره تمرینات با هماهنگی بیشتر و منسجم‌تر برگزار شود، بدون شک می‌توانیم روی مدال طلا حساب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز