عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم در اعتلای ورزش بانوان مثبت است؛

ذوالقدر: پرچمداری کیمیا علیزاده نمادی از توانمندی بانوان جامعه ایرانی است

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۵:۳۴:۵۰
کد خبر: ۷۲۶۵۳۷
ذوالقدر: پرچمداری کیمیا علیزاده نمادی از توانمندی بانوان جامعه ایرانی است
نایب رییس فراکسیون زنان از انتخاب کیمیا علیزاده به عنوان پرچم دار کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا حمایت کرد و این انتخاب را نمادی از توانمندی بانوان ایران اسلامی دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیده فاطمه ذوالقدر در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،انتخاب کیمیا علیزاده را به عنوان پرچم دار کاروان ورزشی ایران انتخابی خوب و ارزشمند دانست و تصریح کرد: این انتخاب قطعا با توجه به به توانمدی فرهنگی و فنی کیمیا علیزاده صورت گرفته و بیانگر این مهم است که نگاه جنسیتی به ورزش وجود ندارد و بر اساس عدالت تصمیم گیری و انتخاب صورت می گیرد.

نایب رییس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از پیشرفت کیمیا علیزاده در طی سال های اخیر به نیکی یاد کرد و توضیح داد: کیمیا در طی سال های اخیر واقعا پیشرفت بسیار خوبی داشته بطوریکه از رده های سنی پایه تا بزرگسالان مدال های ارزشمندی را در رقابت های آسیایی و جهانی به ارمغان آورده و مدال های ماندگاری را بدست اورده است.

ذوالقدر، اوج درخشش کیمیا علیزاده را بازی های المپیک ریو عنوان کرد و اظهار داشت: مدال برنز این ورزشکار به عنوان اولین بانوی ایرانی در المپیک فصل جدیدی از فعالیت های ورزشی بانوان را رقم زد و توانمدی فنی و عزت بانوان ایران در عرصه ورزش را به منصه ظهور رساند .

نایب رییس فراکسیون زنان بار دیگر انتخاب علیزاده را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: این انتخاب با هوشمندی و البته در نهایت شایستگی برای کیمیا علیزاده صورت گرفته و می تواند الگویی برای توجه بیشتر دیگر کشورهای اسلامی به ورزش بانوان باشد چرا که ایران در بین کشورهای اسلامی مرجع تلقی می شود و می تواند جریان ساز باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از توسعه ورزش بانوان در طی فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم به نیکی یاد کرد و گفت: ورزشکاران بانوان ایرانی در طی سال های اخیر مورد توجه قرار داشته و پیشرفت های خوبی هم در حوزه بین المللیبدست آورده اند که امیدوارم موفقیت های فنی و فرهنگی ورزش بانوان که در رشته های مختلف به اثبات رسیده است ،همچنان استمرار یابد.

سیده فاطمه ذوالقدر تاکید کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم حمایت ها و پشتیبانی های لازم از توسعه ورزش را با تصویب قوانین حمایتی نشان داده اند و قطعا برنامه هایی که منجر به توسعه ورزش در ابعاد مختلف می شود همچنان مورد حمایت مجلس خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز