نگار فروزنده در گفت و گو با برنا مطرح کرد:

انتخاب کیمیا علیزاده به عنوان پرچم‌دار ایران یک برد جهانی است/ کی‌روش جایگاه‌اش را به خاطر توانایی‌اش به دست آورد

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۵:۲۱:۳۷
کد خبر: ۷۲۶۹۶۷
انتخاب کیمیا علیزاده به عنوان پرچم‌دار ایران یک برد جهانی است/ کی‌روش جایگاه‌اش را به خاطر توانایی‌اش به دست آورد
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: انتخاب کیمیا علیزاده به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی آسیایی جاکارتا نشان دهنده این است که بانوان ورزشکار در کشورمان اهمیت دارند و همچنین چهره ای مثبت از ایران را به مردم جهان نشان می دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نگار فروزنده درباره انتخاب کیمیا علیزاده به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی آسیایی جاکارتا، تأکید کرد: انتخاب کیمیا علیزاده شروع یک داستانی است که باید بسیار زودتر از اینها اتفاق می‌افتاد که خوشبختانه در این دولت مسئوولان به این موضوع رسیدگی کردند.

وی در گفت و گو با خبرنگار برنا ادامه داد: انتخاب کیمیا علیزاده من را خوشحال کرد چرا که ورزش بانوان کشورمان با فردی با استعداد به دنیا معرفی می شود. او فردی شایسته برای نمایندگی ورزش بانوان کشورما در آسیا است.

** بانوان ورزشکار کشورمان را به دنیا معرفی کنیم

 بازیگر فیلم«دایره زنگی» درباره تأثیر انتخاب کیمیا علیزاده بر خودباوری زنان کشور، گفت: خود باوری بانوان ایرانی یک مهم درونی است که باید هرکس بدون در نظر گرفتن جنسیت در خود ایجاد کند. هر کس باید بر توانایی های خودش واقف شود و آن توانایی ها را تقویت کند.

فروزنده افزود: انتخاب کیمیا علیزاده به نظرم می تواند بانوان ورزشکار کشورمان را به دنیا معرفی کند. این اتفاق یک جریان مثبت برای پیشرفت در عرصه بین المللی است.

وی به تبادل سریع اطلاعات در جهان اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر ما در یک دهکده جهانی زندگی می کنیم که همه هر اتفاقی در هر نقطه ای از دنیا رخ دهد را به زودی متوجه می شوند بنابراین وقتی یک زن پرچم دار کاروان ایران در بازی آسیایی می شود نشان دهنده احترام این کشور به بانوان است.

** حضور کیمیا علیزاده در بازی آسیایی جاکارتا برد جهانی برای ایران است

بازیگر فیلم «اخراجی ها» در ادامه با بیان اینکه در دنیا تبلیغات منفی علیه کشور ایران بسیار است، گفت: انتخاب کیمیا علیزاده به عنوان پرچم دار کشورمان باعث می شود که مردمی که کشورمان را به درستی نمی شناسند، بدانند در ایران بانوانی وجود دارد که می توانند در ورزش مقام دار باشد.

فروزنده افزود: حضور بانوان ایرانی در عرصه جهانی یک تصویر زیبایی است که امیدوارم ادامه پیدا کند چرا که این کار یک برد جهانی برای کشورمان است.

وی کیمیا علیزاده را یک نمونه از یک کل معرفی کرد و گفت: بی‌شک در کشور ما دختران بسیاری با توانایی ورزشی بالا وجود دارند که هنوز فرصت شناخته شدن برایشان ایجاد نشده است.

** بازی تیم ملی در جام جهانی هیجان انگیز بود

بازیگر فیلم «دعوت» همچنین درباره عملکرد تیم ملی ایران در رقابت های جهانی روسیه، گفت: بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی من را شگفت زده کرد، اصلا فکر نمی کردم که تیم ملی فوتبال ما در جام جهانی بتواند با چنین کیفیت خوبی بازی کند.

فروزنده یادآورشد: مدت هاست که فوتبال ایران نیمی توانست برایم هیجان ایجاد کند اما در بازی های جام جهانی امیدوارم شدم که تیم ملی فوتبال ما بقدری قوی است که می تواند صعود کند.

وی به مدیریت صحیح کارلوس کیروش اشاره کرد و افزود: اینجاست که متوجه می شویم مدیریت خوب چقدر اهمیت دارد، مربی تیم ملی ما فردی است که جایگاه خود را بواسطه توانایی هایش بدست آورده است و در جایگاه مناسب قرار گرفته بنابراین نتیجه مطلوب دور از انتظار نیست.

گفتگو: نازنین میرزایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز