دو رقیب اصلی برای مدال طلا دارم؛

سلطانی: می‌خواهم نتیجه مسابقات قهرمانی آسیا را تکرار کنم

۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۰۹:۳۶:۰۹
کد خبر: ۷۲۷۰۷۸
سلطانی: می‌خواهم نتیجه مسابقات قهرمانی آسیا را تکرار کنم
ملی پوش دسته 77 کیلوگرم وزنه برداری جوانان گفت: تمام تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم مانند مسابقات قهرمانی آسیا در اورگنج، اینجا هم به نتیجه ایده‌آل برسم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین سلطانی ملی پوش دسته 77 کیلوگرم وزنه برداری جوانان درباره سوابق و افتخاراتش اظهار داشت: حدود هشت سال است در این رشته فعالیت می کنم و سه سال است در اردوی تیم ملی حضور دارم. تاکنون موفق به کسب مدال نقره نوجوانان 2016 جهان در مالزی، برنز جوانان 2017 آسیا در نپال و طلای جوانان 2018 آسیا در ازبکستان شده ام. اکنون هم به تاشکند آمده ایم تا بتوانیم افتخار دیگری را برای کشور به دست آوریم.

وی درمورد سطح آمادگی اش در آستانه رقابت های دسته 77 کیلوگرم جوانان جهان که از فردا شروع خواهد شد، گفت: اکنون در آمادگی کامل به سر برده و مشکل خاصی ندارم. از پنج ماه قبل که اردوها آغاز شد، روند رو به رشد خوبی را داشته ام که تلاش می کنم به مراحل بالاتر و بهتری نیز برسم. 

این وزنه بردار زنجانی ادامه داد: با تمریناتی که زیر نظر آقای رشیدی داشتیم، موفق به کسب مدال طلای آسیا شدم. اکنون نیز تمام تلاش خود را می کنم تا بتوانم مانند مسابقات قهرمانی آسیا، به نتیجه ایده آل برسم. 

سلطانی درباره رقیبان اصلی اش برای کسب مدال طلا، عنوان کرد: در استارت لیستی که منتشر شده و براساس آن، دو رفیب اصلی و جدی دارم. یکی از آنها از لیتوانی است و دیگری از تونس. البته، سایرین نیز برای موفقیت آمده اند و نمی شود به این موضوع توجهی نداشت. به هر حال، در مسابقات جهانی، رقابت میان نفرات حاضرر بسیار نزدیک است و نمی توان حریفی را دست کم گرفت.

ملی پوش دسته 77 کیلوگرم جوانان کشورمان خاطرنشان ساخت: امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم تا جواب زحمات همه، به خصوص خانواده ام را بدهم. باید از آقایان رشیدی و نصرتی تشکر ویژه داشته باشم که با تلاش خود، باعث پیشرفت من شدند. از آقای مرادی، رئیس فدراسیون و آقای امیدی رئیس هیئت زنجان نیز تشکر می کنم که از بنده حمایت کامل و همه جانبه ای را داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز