نیما نکیسا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فرانسه و انگلیس فینالیست جام جهانی می‌شوند/ شاهد بازی‌های زیبا و جذاب در نیمه‌نهایی خواهیم بود

۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۰۱:۳۷
کد خبر: ۷۲۷۲۲۱
فرانسه و انگلیس فینالیست جام جهانی می‌شوند/ شاهد بازی‌های زیبا و جذاب در نیمه‌نهایی خواهیم بود
ملی پوش و کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است تیم های فرانسه و انگلیس شانس بیشتری برای حضور در فینال نسبت به رقیبان خود دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام جهانی روسیه امشب با برگزاری دیدار حساس تیم‌های بلژیک و فرانسه آغاز خواهد شد. نیما نکیسا پیشکسوت و مربی فوتبال ایران درباره این بازی به خبرنگار برنا گفت: هر دو تیم، تیم های قدرتمند و پر ستاره ای هستند و قطعا امشب  شاهد یک بازی زیبا و البته هیجان انگیز خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: بلژیک تیم بسیار خوب و قابل احترامی است اما بنده معتقدم فرانسه شانس بیشتری برای برد در این بازی دارد چراکه فرانسه در این جام جهانی نشان داده قابلیت های بسیار بالایی دارد و یکی از مهمترین قابلیت آنها این است که به خوبی  در جریان بازی تعویض تاکتیک می دهند، شما می‌بینید وقتی فرانسه به دیوار دفاعی حریف می رسد از یک روش برای ایجاد موقعیت و گلزنی استفاده نمی‌کند و این تغییر روش ها و تاکتیک ها نقطه قوت این تیم به شمار می‌رود، ضمن اینکه فرانسه به خوبی از نقاط ضعف حریف خود استفاده می کنند.

دروازه بان ایران در جام جهانی 98 فرانسه با اشاره به حضور بوفون در پاری سن ژرمن و خاطرنشان کرد: به نظر من فرانسه با بازی هایی که در سطح ملی انجام می دهد و در کنار آن با سرمایه گذاری گسترده ای که در بخش باشگاهی انجام داده آغازگر انقلاب جدیدی در فوتبال است.

بخش دیگری از صحبت‌های مربی فوتبال کشور درمورد دشان سرمربی تیم ملی فرانسه بود، او در این باره عنوان کرد: دشان چندین سال است که سرمربی این تیم است و این نکته مهمی به شمار می رود، در فوتبالی با این سطح بالا به هیچ وجه یک شخص در نتیجه گیری تاثیر ندارد بلکه جریان سازی باشگاه ها و بازیکن سازی آنها در فوتبال ملی تاثیر گذار است، شما ببینید یواخیم لو بعد از حذف آلمان از جام ملت های اروپا در سمت خود ابقا شد و آلمان ها از او نتیجه گیری در یورو 2020 را می خواهند چرا که می دانند ابزار کافی را برای این کار می توانند برای او مهیا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش کدام تیمها به فینال راه پیدا خواهند کرد، اظهار داشت: من فکر می کنم فرانسه و انگلیس به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا خواهند کرد، با احترامی که بنده برای کرواسی قائل هستم اما فکر می‌کنم انگلیس تیم بسیار قوی است که روی حملات خود بسیار با برنامه و قدرتمندانه عمل می کند و معتقدم شانس برد سه شیرها روی کاغذ در بازی مقابل کرواسی بیشتر خواهد بود.

مربی تحصیل کرده کشورمان در پایان تصریح کرد: اینکه در این دو بازی چه اتفاقی خواهد افتاد قابل پیش بینی نیست و ما احتمالات بیشتر را بازگو می کنیم، همان اندازه که کرواسی شانس برد انگلیس را دارد بلژیک هم می تواند فرانسه را کنار بزند، به هر ترتیب ما در بازی های نیمه نهایی شاهد جدال هایی جذاب خواهیم بود که می توانند بازی های تاریخ سازی نیز شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز