جام جهانی۲۰۱۸؛

دی بروینه: نمی دانم هانری می خواهد سرود ملی فرانسه را بخواند یا نه

۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۶:۳۹
کد خبر: ۷۲۷۶۰۶
دی بروینه: نمی دانم هانری می خواهد سرود ملی فرانسه را بخواند یا نه
هافبک جوان و خلاق بلژیک درباره حضور هانری بروی نیمکت این تیم گفت: او شاید تصمیم گرفته تا سرود ملی فرانسه را بخواند، اما در هر صورت او با مااست و کار خود را هم به بهترین شکل ممکن انجام می دهد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، روزنامه مارکا اسپانیا روز سه شنبه نوشت: «روبرتو مارتینز» سرمربی بلژیک کمک شایانی به شکوفا شدن استعدادهای جوانان بلژیکی کرده و باعث شده است تا آن ها قابلیت های خود را در عرصه بین المللی، به منصه ظهور بگذارند؛ کاری که «مارک ویلموت» به گونه ای تحقیرآمیز از نیل به آن ناکام ماند.

این در حالی است که دی بروینه هافبک منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل فرانسه اظهار داشت: جام جهانی هر روز اتفاق نمی افتد و اگر خوش شانس باشید نهایتا بتوانید 2 یا 3 بار در این تورنمنت حضور داشته باشید. فشاری را روی خود احساس نمی کنم و فقط از فکر بازی کردن در یک دیدار خیلی خاص، هیجان زده هستم.

مارکا می نویسد: موفقیت های تیم ملی انگلیس در روسیه تا اندازه زیادی به «پپ گواردیولا» نسبت داده شده است، علاوه بر این تاثیر او روی دی بروینه را به خوبی می توان در عملکرد این بازیکن مشلاهده کرد.

هافبک استثنایی بلژیک در این باره تصریح کرد: او (گواردیولا) از لحاظ فردی به پیشرفت من کمک بسیاری کرد؛ در واقع او فوتبال را راحت تر می کند، با این حال می توان گفت که بلژیک از لحاظ در اختیار داشتن مالکیت توپ و حمله کردن، سبکی را مشابه سبک منچسترسیتی به نمایش می گذارد.

وی در مورد حضور «تیری هانری» فرانسوی روی نیمکت بلژیک گفت: نمی دانم او قصد انجام چه کاری را دارد، شاید تصمیم گرفته تا سرود ملی فرانسه را بخواند من اطلاعی از آن ندارم، اما در هر صورت او در حال حاضر با ما است و کار خود را هم به بهترین شکل ممکن انجام می دهد، مطمئنا قرار گرفتن روبروی تیم ملی کشورش برای او کار دشواری خواهد بود.

تیم ملی بلژیک امشب از ساعت 22:30 برای تعیین یک پای فینال جام جهانی روسیه؛ آماده رویارویی با فرانسه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز