امیدوارم نمایندگان سامبو ایران در بازی‌های جاکارتا بدرخشند؛

اسکویی: سطح کیفی مسابقات استان تهران راضی کننده بود

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۰:۴۷
کد خبر: ۷۲۸۷۸۹
اسکویی: سطح کیفی مسابقات استان تهران راضی کننده بود
مسئول کمیته سامبو استان تهران گفت: سطح کیفی و کمی مسابقات قهرمانی استان تهران، نسبت به دوره های قبل با رشد چشمگیری روبرو بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های سامبو قهرمانی استان تهران، روز جمعه با حضور 140 ورزشکار در ورزشگاه شهدای طرشت برگزار شد، پیکارهایی که به نام مرحوم استاد " سیف الله جواهری " ( اولین مدال آور جهانی سامبو ) نامگذاری بود.‌

« میرعبدالله عدنانی اسکویی » در مورد این مسابقات، اظهار داشت: با توجه به حضور حدود ۱۴۰ ورزشکار در قالب ۱۵ تیم، شاهد رقابت هایی باکیفیت و مهیج بودیم.

وی افزود: سطح مسابقات روز جمعه، نسبت به دوره های قبل، بسیار بهتر بود و به همین دلیل، هم ما و هم شرکت کنندگان از سطح فنی رقابت‌ها رضایت داشتند.

مسئول کمیته سامبو استان تهران ادامه داد: در این پیکارها، شاهد رقابت جوانان  مستعد و آینده دار نیز بودیم. چرا که براساس تصمیم کمیته استعدادیابی و همچنین مربیان تیم ملی، جوانان مستعد و شایسته به تیم ملی معرفی خواهند شد.

index

اسکویی در ادامه، درباره حضور پرقدرت تیم تهران در مسابقات کشوری آینده، تصریح کرد: نفرات اول و دوم رقابت‌های استانی اخیر، به مسابقات کشوری که طی سال جاری برگزار خواهد شد، اعزام می شوند تا خود را در رویدادی بزرگتر محک بزنند.

مسئول کمیته مربیان انجمن سامبو همچنین در مورد مسابقات سامبو بازی های آسیایی جاکارتا نیز گفت: ورزشکاران حاضر در اردو با تمرینات مستمر و زیر نظر ریاست انجمن، دکتر « اکبری »، به دنبال کسب نتایج مطلوب در بازی های آسیایی اندونزی(جاکارتا) هستند که امیدوارم نتایج خوب ورزشکاران عزیزمان باعث پیشرفت سامبو در سطح کشور شود.

وی در پایان، به عملکرد کمیته سامبو استان تهران در سال ۹۶ اشاره کرد و یادآور شد: سال ۹۶ سالی موفق برای سامبو استان بود. ما علاوه بر برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری، در مسابقات کشور نیز حضوری شایسته داشتیم و  توانستیم مقام اول تیمی را به دست آوریم. امسال هم با قدرت به دنبال اجرای برنامه هایمان هستیم تا جایگاه سامبو استان تهران در سطح کشور بیش از پیش ارتقاء یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز