رضا سخندان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم داوری ایران شایستگی خود را در روسیه نشان داد/ توانایی قضاوت در فینال را داشتیم/ برای حضور در فینال ۲۰۲۲ تلاش می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۵۲:۰۰
کد خبر: ۷۲۹۹۵۰
تیم داوری ایران شایستگی خود را در روسیه نشان داد/ توانایی قضاوت در فینال را داشتیم/ برای حضور در فینال ۲۰۲۲ تلاش می‌کنیم
کمک داور فوتبال ایران گفت: درست است که شرایطی پیش نیامد که ما در فینال حضور داشته باشیم ولی در چهار بازی که حضور داشتیم همه کارشناسان داخلی و خارجی نمره قبولی به ما دادند و این برای ما بسیار ارزشمند است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم داوری بین المللی ایران شامل علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری بعد از عملکرد درخشان در بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه بامداد روز سه شنبه با استقبال مسئولین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به کشور بازگشتند.

رضا سخندان کمک داور کشورمان که در تیم داوری ایران نمایش قابل قبولی در چهار مسابقه از خود نشان داد در بدو ورود به فرودگاه امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: تیم داوری ما در سه سال گذشته تلاش زیادی انجام داد و سختی کشید تا بتواند نماینده خوبی برای ایران در جام جهانی روسیه باشد. ما در میادین مختلفی که در این سال حضور داشتیم توانستیم شایستگی‌های خودمان را نشان دهیم و اعتماد فیفا را جلب کردیم.

وی در ادامه افزود: همه تلاش ما این بود که به عنوان یک تیم داوری برای قضاوت در جام جهانی انتخاب شویم و خداروشکر این اتفاق افتاد و توانستیم عملکرد بسیار درخشانی داشته باشیم. هدف تیم داوری ما رسیدن به بازی فینال بود. درست است که شرایطی پیش نیامد که ما در فینال حضور داشته باشیم ولی در چهار بازی که حضور داشتیم همه کارشناسان داخلی و خارجی نمره قبولی به ما دادند و این برای ما بسیار ارزشمند است. لطف خدا شامل حال ما شد که بتوانیم بازی رده‌بندی را نیز سوت بزنیم.

کمک داور بین‌المللی کشورمان در پاسخ به این سوال که چرا فیفا تیم داوری ایران را برای فینال انتخاب نکرد خاطرنشان ساخت: تیم داوری ما توانایی قضاوت در فینال را داشت و ما وظیفه خودمان را به درستی در زمین انجام دادیم و آن کسی که باید این انتخاب را انجام داده جوابگو باشد. همه تلاش خودمان را خواهیم کرد که در دوره بعد جام جهانی بازی فینال را قضاوت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز